لیست جدا شده های استقلال لو رفت/عصبانیت هواداران استقلال از مذاکره قلعه نویی با بازیکن پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی, امیر قلعه نویی


 اخبار ورزشی - تلاش ژنرال برای حفظ ملی پوشان؛
لیست جدا شده های استقلال لو رفت

لیست بازیکنان جدا شده استقلال برای فصل آینده مشخص شد.

  امیر قلعه‌نویی خطاب به کادر فنی تیمش اعلام کرده قصد دارد برای فصل آینده خانه‌تکانی کند، اما نگران جایگزین برای این بازیکنان است.

 در حالی که هر روز شایعاتی پیرامون حضور بازیکنان مختلف در استقلال شنیده می‌شود، اما تقریبا فهرست بازیکنانی که از این تیم جدا می‌شوند مشخص شده است.

 سیدحسین حسینی، علیرضا نیکبخت‌واحدی، مجیدغلام‌نژاد، مهرداد اولادی، ساموئل، کاروالیهو، کبه، احمد جمشیدیان، سیاوش اکبرپور و به احتمال فراوان پژمان نوری و ایمان مبعلی بازیکنانی هستند که قطعا از جمع آبی‌پوشان جدا خواهند شد.

در این بین حضور امیرحسین صادقی، خسرو حیدری، هاشم بیگ‌زاده و آندرانیک تیموریان به عنوان چهار ملی پوش استقلال برای فصل آینده مشخص نیست.

آن طور که از شواهد و قرائن پیداست، هاشم بیگ‌زاده از استقلال جدا می‌شود و قلعه‌نویی از مهرداد جماعتی بازیکن فولاد به جای وی استفاده خواهد کرد. سایر ملی پوشان استقلال هم باید با این باشگاه مذاکره کنند که قلعه‌نویی روی حفظ سه نفر از آنها تاکید دارد.


تکلیف بازیکنانی مثل رحمتی، عمران‌زاده و محمد قاضی مشخص است و این سه نفر جزو لیست فصل آینده سرمربی استقلال هستند. از سوی دیگر بازیکنی مثل برهانی هنوز وضعیتش برای فصل آینده مشخص نیست.

 

                                              ....................................


 اخبارورزشی - عصبانیت هواداران استقلال از مذاکره قلعه نویی با بازیکن پرسپولیس

طرفداران استقلال در صفحات مختلف فضای مجازی نسبت به حضور بازیکنان پرسپولیس در این تیم واکنش نشان می‌دهند.

به گزارش جام نیوز، سال گذشته مهرداد اولادی، پژمان نوری، محمد قاضی و علیرضا نیکبخت‌واحدی در استقلال توپ زدند و این بازیکنان تجربه حضور در پرسپولیس را دارند.

اما این موضوع با واکنش طرفداران استقلال روبه‌رو شد تا جایی که وقتی شایعه حضور محمد نوری برای فصل آینده در این تیم مطرح شد، هواداران استقلال در صفحات مجازی نسبت به این موضوع واکنش منفی نشان دادند و مدعی شدند قلعه‌نویی دیگر نباید بازیکنان سوخته تیم پرسپولیس را به خدمت بگیرد. خصوصا وقتی که هواداران پرسپولیس به خاطر این موضوع آنها را دست می اندازند که نیمکت نشینان پرسپولیس فیکس های استقلال می شوند.

پیش از این امیر قلعه نویی با محمد نوری تماس گرفته و به او گفته بود برای فصل جدید به بازی ساز نیاز دارد و روی او حساب باز می کند. باید دید سرانجام بازیکنی از پرسپولیس به استقلال می‌آید یا خیر؟
 اخبار ورزشی -  نامه,جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------