نکونام سرانجام سکوتش را شکست



  اخبارورزشی,خبرهای   ورزشی, جواد نکونام

جواد نکونام می‌گوید سرمربی تیم‌ملی جوانان نمی‌شود. 

به گزارش خبرآنلاین؛ جواد نکونام سرمربی تیم ملی جوانان شد؛ این خبری بود که هفته گذشته در فوتبال ایران منتشر شد. منابع خبری می گفتند در جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال، اعضا به این رای داده اند کاپیتان سابق تیم ملی روی نیمکت جوانان به جای امیرحسین پیروانی بنشیند. نکونام که مدتی سکوت کرده بود، در واکنش به خبر حضورش روی نیمکت جوانان می گوید: «باید از آقایان محصص و معینی تشکر کنم. من با آنها جلسه ای داشتم و صحبت هایی انجم دادیم ولی من به مربیگری در تیم ملی جوانان با توجه به شرايطى كه هست علاقه ای ندارم.با هر شرايطى و با هركسى هم كار نميكنم، بهتر است مثل انتخابهاى اخير كه از بهترين انتخابها بوده دوباره انجام دهند و به موفقيت برسند.

 

دوست دارم کارم را از لیگ برتر شروع کنم. امسال هم دو سه باشگاه با من مذاکره کردند ولی به نتیجه نرسیدیم. قطعاً مربيگرى را از ليگ برتر آغاز ميكنم. فعلا بیشتر به فکر یادگیرى بیشتر هستم.»

 

نکونام اضافه می کند: «اخیرا با آلکساندر نوری دیدار داشتم که او من را به تمرین تیم وردبرمن دعوت کرد. قطعا به آلمان می روم تا در تمرین این تیم حاضر شوم. در اسپانیا هم سرمربی ام در اوساسونا یعنی سینگاندا به باشگاه اتلتیکو بیلبائو رفته است. با او هم در ارتباط هستم و به تمرین این تیم هم دعوت شده ام. هدفم فعلا یادگیری بیشتر است.»

 

کاپیتان سابق تیم ملی با اشاره به اینکه با مربیان بزرگی کار کرده است، می گوید: «در دوران بازیگری ام با مربیان بزرگی کار کرده ام. در تیم های مختلفی بوده ام و تجربه های بزرگی داشته ام. چیزهای زیاد برای مربیگری یاد گرفته ام و تنها دوست دارم با یادگیری بیشتر کامل و کاملتر شوم. حتی بهترین مربیان دنیا هم هر روز مطالعه می کنند و به روز می شوند. کسی که وارد عرصه مربیگری می شود، باید هر روز یک چیز جدید یاد بگیرد. دنیای مربیگری پایان ندارد و شما هر روز باید در تلاش باشید تا علم و دانش بیشتری کسب کنید. من هم دوست دارم هر روز بهتر از دیروز باشم.»

 

در روزهایی که خبرهایی درباره حضور نکونام در لیگ برتر و تیم های پایه ایران منتشر شد، بعضی ها می گفتند نکونام تجربه ندارد. وقتی او با این سوال روبرو می شود، می گوید: «تجربه چطور به دست می آید؟ با كار كردن،با نشستن روى نيمكت بدست مى آيد. با كار كردن كنار مربيان بزرگ كه من اين افتخار و علاقه را داشتم .بايد به مربيان جوان اعتماد كرد،كارى كه در دنيا انجام ميشود.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------