آخرین اخبار کنکور و دانشگاه

آزمون های مهم 1404،اخبار کنکور،خبرهای کنکور

اعلام زمان ثبت‌نام ۵ آزمون مهم ۱۴۰۴

برنامه زمانی ثبت‌نام و برگزاری آزمون‌های سراسری کارشناسی ارشد، دکتری، کاردانی به کارشناسی و کاردانی ویژه دانشگاه فنی حرفه‌ای…

جزییات پذیرش دانشجوی کاردانی بر اساس سوابق تحصیلی اعلام شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور به تشریح جزئیات پذیرش دانشجوی بدون کنکور در رشته‌های تحصیلی دوره کاردانی نظام جدید در موسسات آموزش عالی و دانشگاه‌های غیرانتفاعی پرداخت و گفت: متقاضیان از اول تا ۱۳ بهمن فرصت دارند در این دوره‌ها ثبت نام کنند.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب افزود: براساس مصوبه جلسه شانزدهم شورای سنجش و پذیرش ۱۲ دی ۹۷، داوطلبان علاقه‌مند به تحصیل در کدرشته‌های تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیر دولتی غیرانتفاعی دوره های کاردانی نظام جدید سال۱۳۹۷( اعم از داوطلبانی که در پذیرش دوره‌های مذکور ثبت‌نام کرده و یا ثبت‌نام نکرده‌اند)، می‌توانند از اول بهمن برای ثبت نام در این رشته‌ها به این مراکز مراجعه کنند.

 

وی در ادامه افزود: داوطلبان برای اطلاع از رشته‌های تحصیلی متناسب با نوع مدرک دیپلم خود در شاخه‌های فنی و حرفه‌ای یا کار و دانش موسسات پذیرنده می‌توانند به لینک جستجوی رشته‌محل ها که در اطلاعیه سازمان سنجش اعلام شده‌ مراجعه کرده و ضمن مشخص کردن رشته و مؤسسه آموزشی مورد علاقه خود، با همراه داشتن مدارک و در نظر گرفتن موارد اعلامی از دوشنبه اول بهمن تا شنبه ۱۳ بهمن ۹۷ به مؤسسات، مراکز و واحدهای آموزشی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه کنند.

 

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور همچنین گفت: براساس مصوبه اعلام شده فقط ظرفیت خالی مانده مرحله تمدید مهلت ثبت نام در پذیرش مهرماه ۱۳۹۷ امکان پذیرش دانشجو دارند و این کد رشته محل‌ها، شامل فقط این گونه رشته محل‌هاست و شامل سایر رشته محل های که ظرفیت آنها تکمیل شده، نخواهد بود. همچنین اطلاعیه ثبت نام و شرایط و ضوابط شرکت در این دوره ها مجموعه کل رشته محل های مورد پذیرش امروز ۲۷ دی ماه ۹۷ در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

 

دکتر توکلی گفت: کلیه متقاضیان باید حداکثر تا پایان نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ یعنی ۳۰ بهمن ماه جاری دارای مدرک دیپلم نظام قدیم (چهارساله) هنرستان، و یا دیپلم نظام جدید در شاخه های فنی و حرفه ای و یا کارو دانش باشند و نسبت به پرداخت هزینه ثبت‌نام نسبت به پرداخت مبلغ ۲۲۰ هزار ریال (۲۲ هزار تومان) از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی در سایت سازمان اقدام کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------