زمان ثبت نام دوره های کاردانی دانشگاه جامع



اخبار,اخبار دانشگاه,ثبت نام دوره های کاردانی

اخبار دانشگاه - زمان ثبت نام دوره های کاردانی دانشگاه جامع

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام به طور اینترنتی انجام می شود لذا داوطلبان لازم است با کارت های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است و با پرداخت مبلغ 106 هزا ریال نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت نام برای پذیرش در دوره های کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی-کاربردی از روز اول دی ماه خبر داد.

حسین توکلی در گفت و گو با ایرنا گفت: ثبت نام برای شرکت در پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی بهمن ماه 1393 دانشگاه جامع علمی-کاربردی از روز دوشنبه اول دی ماه 1393 منحصرا از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز و در روز دوشنبه هشتم دی ماه 93 پایان می پذیرد.

وی افزود: تمامی داوطلبان متقاضی ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای مربوط که قبل از آغاز ثبت نام بر روی سایت سازمان سنجش قرار داده می شود و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز از روز دوشنبه اول دی ماه به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت نام برای شرکت در پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی بهمن ماه 1393 دانشگاه جامع علمی-کاربردی اقدام کنند.

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام به طور اینترنتی انجام می شود لذا داوطلبان لازم است با کارت های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است و با پرداخت مبلغ 106 هزا ریال نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

ظرفت پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی بهمن ماه 93 دانشگاه جامع علمی-کاربردی جمعا 243 هزار و 990 نفر است که به ترتیب در گروه صنعت 95 هزار و 75 نفر، در گروه کشاورزی 22 هزار و 870 نفر، گروه مدیریت و خدمات اجتماعی 89 هزار و 530 نفر و گروه فرهنگ و هنر 36 هزار و 515 نفر پذیرش می شوند.

پذیرش در دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای برای 31 استان 215 شهرستان، 908 مرکز آموزشی و 347 رشته صورت می گیرد. 

 

اخبار دانشگاه - ایرنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------