زمان اعلام ظرفیت های جدید کنکور ارشد 93



اخبار,اخبار دانشگاه , کنکور ارشد 93

 

اخبار دانشگاه - توکلی به مهر خبر داد:
ظرفیت های جدید کنکور ارشد 93 یکشنبه اعلام می شود

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فرآیند اعلام ظرفيت‌ پذيرش‌ رشته‌محل‌هاي جديد و همچنين تكميل ظرفيت برخي از كد رشته‌ محل‌هاي تحصيلي آزمون ورودي كارشناسي ارشد سال 1393 از یکشنبه 20 مهرماه آغاز می شود.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با مهر افزود: ظرفيت‌ های جدید برای پذيرش‌ رشته‌محل‌های آزمون كارشناسي ارشد سال 93 از روز یکشنبه 20 مهرماه اعلام می شود و داوطلبان از 20 تا 27 مهرماه می توانند این ظرفیت های جدید را انتخاب کنند.

وی افزود: در کنار ظرفيت‌ پذيرش‌ رشته‌محل‌هاي جديد، تكميل ظرفيت برخي از كد رشته‌ محل‌هاي تحصيلي آزمون كارشناسي ارشد سال 1393 نیز اعلام می شود.

توکلی اظهار داشت: شرط شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت داوطلبان در آزمون است.

وی اضافه کرد: ظرفيت جديد برخي از دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالي و همچنين تكميل ظرفيت براي برخي از كدرشته‌ محل‌هاي تحصيلي آزمون مذكور در پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش درج خواهد شد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد 93 ثبت‌نام و شركت کرده اند مي‌توانند براساس ضوابط و شرايط مندرج در دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي (شماره 2) آزمون فوق و همچنين مندرجات اطلاعيه مذكور از تاريخ 20 تا 27 مهرماه با مراجعه به پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.
اخبار دانشگاه - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------