واکنش به آغاز دوره‌های مجازی دانشگاه ایرانیان



اخبار,اخبار دانشگاه ,دانشگاه ایرانیان

 

اخبار دانشگاه - واکنش به آغاز دوره‌های مجازی دانشگاه ایرانیان

مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم در مورد فعالیت دانشگاه ایرانیان گفت: ما قبلا نظر شورای گسترش و شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر عدم مجوز برای فعالیت این دانشگاه را اعلام کرده ایم.

سید حسین حسینی در گفت‌و‌گو با ایسنا با بیان این مطلب افزود: در این مورد مراجع قانونی باید وارد کار شده و اقدامات خود را انجام دهند.

وی تاکید کرد: از نظر شورای گسترش مجوزی برای فعالیت این دانشگاه وجود نداشته و این اقدام غیرقانونی است.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دانشگاه ایرانیان روز دوشنبه در اطلاعیه ای از آغاز به کار «مرکز آموزش مجازی دانشگاه ایرانیان» خبرداد. در اطلاعیه‌ای که روز گذشته بر روی سایت دانشگاه ایرانیان قرار گرفته، آمده است: « با هدف توسعه آموزش‌های عمومی ودر راستای سیاستهای مصوب، فعالیت آموزشی دانشگاه ایرانیان در فضای مجازی عملیاتی شده است. مرکز آموزش مجازی دانشگاه ایرانیان با بهره گیری از اساتید مجرب و با سابقه در رشته های گوناگون ودر مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا آغاز بکار کرده است.علاقمندان برای بهره گیری از آموزشهای مجازی دانشگاه جامع بین المللی ایرانیان می توانند به نشانی اینترنتی vl.iiu.ac.ir مراجعه نمایند.»

به گزارش ایسنا، این اطلاعیه در حالی منتشر شده که وزارت علوم در 23 شهریور ماه سال جاری و براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، در اطلاعیه‌ای هرگونه فعالیت دانشگاه ایرانیان را غیرقانونی اعلام کرده بود. 

اخبار دانشگاه - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------