جزئیات ثبت‌نام تکمیل ظرفیت مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اعلام شد



جزئیات ثبت‌نام تکمیل ظرفیت مقطع دکتری دانشگاه آزاد,ناصر اقبالی

جزئیات ثبت‌نام تکمیل ظرفیت مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اعلام شد

جزئیات ثبت‌نام تکمیل ظرفیت مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از سوی مرکز آزمون این دانشگاه اعلام شد.

به گزارش  خبرگزاری فارس به نقل از مرکز آزمون دانشگاه آزاد، ثبت نام تکمیل ظرفیت مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از ساعت 14 امروز شنبه 30 شهریورماه آغاز می‌شود.

ناصر اقبالی رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد گفت: ثبت نام تکمیل ظرفیت مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد از امروز شنبه 30 شهریورماه آغاز می‌شود و تا شنبه 6 مهرماه نیز ادامه دارد.

اقبالی افزود: داوطلبان این دو مقطع باید با تهیه کارت اعتباری به سایت www.azmoon.org مراجعه و برای انتخاب رشته اقدام کنند.

رئیس مرکز آزمون در پاسخ به این سؤال که چه کسانی مجاز به شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت هستند، گفت: برای دوره دکتری فقط آن دسته از افرادی که دعوت به مصاحبه شده‌اند و در جلسه مصاحبه حضور داشتند امکان انتخاب رشته در این مرحله را دارند.

 به گفته اقبالی، برای مقطع دکتری داوطلبان واجد شرایط فقط یک رشته/محل را می‌توانند انتخاب کنند.

وی در رابطه با شرایط مقطع کارشناسی ارشد گفت: تمام داوطلبانی که در جلسه آزمون کارشناسی ارشد حضور داشته‌اند می‌توانند در این مرحله ثبت نام کنند. متقاضیان مقطع کارشناسی ارشد می‌توانند تا 10 رشته/محل را انتخاب و در سایت www.azmoon.org‌ ثبت نام الکترونیکی کنند.

مشاور ریاست دانشگاه به داوطلبان توصیه کرد: متقاضیان این دو مقطع باید قبل از تهیه کارت اعتباری از رشته محل‌هایی که امکان انتخاب رشته در آنها وجود دارد و در سایت درج شده است، اطلاع یافته و سپس به تهیه کارت اعتباری اقدام کنند.

اقبالی در رابطه با زمان اعلام نتایج گفت: نتایج مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد در این دو مقطع تا اواسط مهرماه سال 92 اعلام خواهد شد و پذیرفته شدگان می‌توانند از همین ترم (ترم پاییز) مشغول به تحصیل شوند./فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------