آغاز مصاحبه پذیرفته شدگان جذب پیام نور/ زمان اعلام نتایج



اخبار ,اخبار دانشگاه ,مصاحبه پذیرفته شدگان جذب پیام نور

 

اخبار دانشگاه - آغاز مصاحبه پذیرفته شدگان جذب پیام نور/ زمان اعلام نتایج

دبیر هیأت اجرایی جذب دانشگاه پیام نور از آغاز مصاحبه با پذیرفته شدگان فراخوان جذب هیأت علمی شهریورماه 92 خبر داد.

به گزارش مهر، محمد آریامنش، گفت: با نگاه استاندارد مداری، مصاحبه شرکت کنندگان در فراخوان شهریور 92 آغاز شد و به مدت یک ماه کاری ادامه خواهد داشت.

وی از متقاضیانی که واجد شرایط دعوت برای مصاحبه هستند تقاضا کرد آمادگی لازم برای شرکت در یک رقابت کاملاً علمی را داشته باشند و دعوت از متقاضیان بر اساس شماره تلفن همراه، تلفن ثابت ، ایمیل و یا آدرس پستی که در فرم مصاحبه قید کرده اند به اطلاع آنها خواهد رسید و افرادی که تاکنون به آنها اطلاع داده نشده جای نگرانی نداشته باشند چرا که در فروردین 1393 به اطلاع آنها خواهد رسید.

وی ادامه داد: این مصاحبه ها به مدت یک ماه کاری برنامه ریزی شده که در مجموع تا اواسط اردیبهشت سال 93 ادامه خواهد داشت و پذیرفته شدگان از مهر ماه سال 93 شروع به‏ کار می کنند. نتایج نهایی پذیرفته شدگان تا پایان تیرماه سال 93 رسماً اعلام و به اطلاع پذیرفته شدگان خواهد رسید.

آریامنش درباره افراد واجد شرایط، تاکید کرد: افراد واجد شرایط برای دعوت به مصاحبه افرادی هستند که بر اساس اعلام نیاز های دانشگاه در فراخوان شرکت کرده و شرایط اولیه را داشته باشند. افرادی که بدون در نظر گرفتن نیازهای دانشگاه و رشته محل های اعلام شده در فراخوان شرکت کرده باشند فاقد این شرایط  خواهد بود.

به گفته این مقام مسئول دانشگاه پیام نور، تمام سوابق تحصیلی، شغلی، شرایط سن و ثبت نامی افراد تاکنون استعلام شده در دبیرخانه موجود است و بر این اساس دعوت به مصاحبه انجام می شود.
اخبار دانشگاه - مهر
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------