زمان توزیع کارت آزمون ارشد



اخبار ,اخبار دانشگاه ,توزیع کارت آزمون ارشد

اخبار دانشگاه - ساعت۱۱ امروز؛ آغاز توزیع کارت آزمون ارشد

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۳ از ساعت ۱۱ امروز یکشنبه می‌توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 93 می‌توانند از ساعت 11 امروز یکشنبه 4 خردادماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.azmoon.org برای دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.

 

به گزارش فارس، چنانچه داوطلبان پس از دریافت کارت مغایرتی در مندرجات آن مشاهده کردند، باید بلافاصله به باجه‌های رفع نقص در واحد دانشگاهی حوزه خود مراجعه کنند.

 

زمان رفع نقص نیز روزهای دوشنبه 5 خرداد و چهارشنبه 7 خرداد از ساعت 9 تا 13 و 14 تا 18 است.

 

مراکز رفع نقص کارت ورود به جلسه در حوزه تهران برای مردان به نشانی میدان امام حسین، خیابان دماوند جنب بیمارستان بوعلی واحد تهران مرکزی و برای بانوان شهرک قدس، میدان صنعت، ابتدای خیابان ایران‌زمین روبروی اداره برق، دانشکده تربیت‌بدنی تهران مرکزی است.

 

آزمون کارشناسی ارشد امسال در 6 نوبت صبح و عصر با حضور بیش از 550 هزار داوطلب برگزار می‌شود که در این دوره داوطلبان از 120 مجموعه و 3 هزار و 741 رشته محل انتخاب خود را صورت دادند.

 

شایان ذکر است، آزمون سراسری کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه آزاد در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه 8،9 و 10 خرداد ماه برگزار می‌شود. 

اخبار دانشگاه - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------