آخرین اخبار کنکور و دانشگاه

آزمون های مهم 1404،اخبار کنکور،خبرهای کنکور

اعلام زمان ثبت‌نام ۵ آزمون مهم ۱۴۰۴

برنامه زمانی ثبت‌نام و برگزاری آزمون‌های سراسری کارشناسی ارشد، دکتری، کاردانی به کارشناسی و کاردانی ویژه دانشگاه فنی حرفه‌ای…

کارنامه داوطلبان کنکور سراسری امروز منتشر می‌شود



 اخبار دانشگاه ,خبرهای دانشگاه, کنکور
کارنامه داوطلبان کنکور سراسری امروز دوشنبه ۲۶ شهریورماه منتشر می‌شود. 

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با فارس، گفت: کارنامه نتیجه نهایی داوطلبان آزمون سراسری امروز دوشنبه ۲۶ شهریورماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

 

وی افزود: برای تمام پذیرفته‌شدگان و همچنین آن‌دسته از داوطلبانی که فرم انتخاب‌ رشته اینترنتی خود را تکمیل نکرده‌اند ولی پذیرفته نشده‌اند،کارنامه علمی حاوی رتبه داوطلب در هر یک از کدرشته‌های انتخابی در بین متقاضیان کدرشته مزبور در سهمیه مربوط، با توجه به نمره کل وی در همان کدرشته و همچنین رتبه آخرین نفر پذیرفته ‌شده در هر یک از کدرشته‌های انتخابی و اطلاعات مفید دیگر امروز دوشنبه مورخ ۲۶ شهریور در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار داده خواهد شد.

 

توکلی گفت: با توجه به کنترل‌های متعدد و بررسی‌های انجام شده از صحت نتایج اعلام شده اطمینان حاصل شده است؛ مع‌الوصف، داوطلبان پس از دریافت کارنامه نتایج نهایی آزمون از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان درصورتی که درخصوص مندرجات کارنامه یا انتخاب رشته‌ خود سوال یا تقاضایی داشته باشند، می‌توانند حداکثر تا ۱۵ مهرماه منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت سازمان اقدام نمایند و از ارسال نامه پستی و مراجعه حضوری اکیداً خودداری کنند.

 

وی تأکید کرد: بدیهی است به تمام مواردی که از طریق دیگری یا بعد از تاریخ ۱۵ مهرماه واصل شود، به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد. لازم به تاکید است تمام درخواست‌های مربوط به اشتباه در انتخاب رشته صرفاً برای پذیرش در نیمسال دوم دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی بررسی خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------