اطلاعیه جدید وزارت علوم، درباره دانشگاه احمدی نژاد



اخبار,اخباردانشگاه,دانشگاه ایرانیان


 اخبار دانشگاه - اطلاعیه جدید وزارت علوم، درباره دانشگاه احمدی نژاد/ وجاهت قانونی ندارد و مورد تایید نیست

 وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری با صدور اطلاعیه ای سوالاتی که درباره دانشگاه ایرانیان وجود دارد را پاسخ داد.

روابط عمومي وزارت علوم ، تحقيقات و فناوري با صدور اطلاعيه اي اعلام كرد : با توجه به سوالات مطرح شده در مورد جايگاه قانوني مؤسسه‌اي موسوم به «دانشگاه ايرانيان» به اطلاع مردم شریف ایران می­رساند:

1. سياست وزارت علوم، تحقيقات و فناوري براي صدور مجوز تأسيس مؤسسه‌هاي آموزش عالي اعم از دولتي و غيردولتي ـ غيرانتفاعي، مبتني بر قانونمداري و توسعه هدفمند آموزش عالي، با رويكرد تضمين كيفيت و حفظ حقوق كليه ذي­نفعان، صيانت از حيثيت و كيان آموزش عالي و شفافيت در اقدام و اطلاع رساني است.

2. متقاضيان ثبت نام در موسسات آموزش عالی غیردولتی - غیر انتفاعی براي اطمينان از قانوني بودن تأسيس مؤسسه‌هاي آموزش عالي پذيرنده دانشجو، لازم است قبل از هر اقدامي به نشاني اينترنتي WWW.msrt.ir مراجعه و از صدور مجوز تأسيس مؤسسه مورد نظر خود توسط شوراي گسترش آموزش عالي وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اطمينان حاصل كنند.

3. آنچه از آن به عنوان «دانشگاه ايرانيان» يا «دانشگاه غيردولتي ـ غيرانتفاعي جامع بين‌المللي ايرانيان» ياد مي‌شود، فاقد مجوز راه‌اندازي و انجام امور آموزشي و پژوهشي از جمله پذيرش دانشجو از سوي شوراي گسترش آموزش عالي این وزارت است؛ ضمن اينكه مصوبه جلسه 735 مورخ 25/04/1393 شوراي عالي انقلاب فرهنگي درخصوص اعطاي مجوز به آقاي دكتر محمود احمدي‌نژاد براي تأسيس دانشگاه بين‌المللي در تهران نيز لغو و بلااثر اعلام شده است.

بنابراین هرگونه فعاليت آموزشي و پژوهشي از سوي مؤسسه‌اي با عنوان «دانشگاه ايرانيان» يا «دانشگاه غيردولتي ـ غيرانتفاعي جامع بين‌المللي ايرانيان» فاقد وجاهت قانوني است و مورد تائيد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري نمي باشد .


 اخبار دانشگاه -  خبر انلاین

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------