زمان انتشار کلید آزمون دکتری 94 اعلام شد



اخبار,اخباردانشگاه ,آزمون دکتری تخصصی

سازمان سنجش آموزش کشور با انتشار اطلاعیه‌ای درباره نحوه انتشار سوالات آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) نیمه متمرکز سال 1394 و کلید سوالات این آزمون توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش آنا، سازمان سنجش در این اطلاعیه اعلام کرده سوالات آزمون دکتری تخصصی(Ph.D) نیمه متمرکز سال 1394 از ساعت 18 روز دوشنبه 18/12/93 بر روی سایت سازمان به آدرس: www.sanjesh.orgقرار خواهد گرفت.

بر اساس این اطلاعیه کلید اولیه سوالات آزمون نیز از روز دوشنبه 25/12/93 بر روی سایت قرار می ­گیرد و داوطلبان می توانند هرگونه مطلبی در خصوص سوالات و کلید آزمون را از روز سه شنبه 26/12/93 لغایت جمعه 29/12/93 منحصراً از طریق «سیستم پاسخگویی الکترونیکی» به سازمان ارسال کنند.

در این اطلاعیه به داوطلبان توصیه شده که انتشار هرگونه آگهی مبنی بر تحلیل سوالات و کلید آزمون به هر طریق دیگر مورد تأیید این سازمان نیست. سازمان سنجش همچنین به داوطلبان توصیه شده که برای دریافت هرگونه اطلاعات لازم در این خصوص منحصراً به سایت سازمان مراجعه نمایند.

به گزارش آنا، آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز 94 صبح جمعه 15 اسفندماه با حضور 201 هزار و 563 داوطلب برگزار شد که از این تعداد ۸۷ هزار و ۴۸۷ نفر زن و ۱۱۴ هزار و ۷۶ نفر مرد هستند.

نتایج اولیه آزمون به صورت کارنامه در دهه سوم فروردین ماه ۹۴ منتشر می شود.


  اخبار دانشگاه  -  آنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------