زمان معرفی دانشجویان نمونه



اخبار,اخباردانشگاه,دانشجویان نمونه

معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان از اعلام اسامی دانشجویان نمونه تا پایان خردادماه خبر داد.

دکتر ابوالحسن ریاضی در گفت‌و‌گو با  ایسنا ،درمورد فرآیند انتخاب دانشجویان نمونه گفت: فرآیند انتخاب دانشجویان نمونه در گروه‌های مختلف از جمله هنر، علوم پایه، علوم انسانی، فنی و مهندسی صورت گرفته است.

وی با اشاره به تغییر در روال انتخاب دانشجویان نمونه توضیح داد: در گذشته روال انتخاب دانشجوی نمونه به این صورت بود که دانشجویان با مراجعه به سایت خوداظهاری می‌کردند و دانشگاه‌ها کمتر در این امر دخالت داشتند بنابراین در خروجی‌های دانشجویان نمونه مشاهده می‌شد که حضور دانشگاه‌های اصلی و بزرگ کشور کمرنگ است. به همین دلیل اکنون دانشجویان ابتدا در سطح دانشگاه نمونه می‌شوند و بعد از طرف دانشگاه به وزارتخانه معرفی خواهند شد.

معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان به این پرسش که فرآیند انتخاب دانشجویان نمونه اکنون در چه مرحله‌ای قرار دارد؟، اینگونه پاسخ داد: اکنون نتایج از دانشگاه‌ها آمده و در مرحله ارزیابی است.در ابتدا قرار بود نتایج در 15 خردادماه اعلام شود اما با توجه به حجم کار،داوران اعلام کرده‌اند به زمان بیشتری نیاز دارند،بنابراین زمان اعلام نتایج به پایان خردادماه موکول شد.

ریاضی در مورد تعداد دانشجویان نمونه اظهار کرد:برای دانشجویان نمونه تعداد ثابتی تعیین نمی‌شود. داوران هم اعلام کرده‌اند الزامی مبنی بر اینکه که در همه مقاطع و رشته‌ها برگزیده داشته باشیم وجود ندارد.اما پیش بینی می‌شود تعداد دانشجویان منتخب حدود 35 تا 40 نفر باشد.


 اخبار  دانشگاه  -  ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------