آخرین اخبار از نتیجه پرونده دانشگاه احمدی نژاد



اخبار,اخبار دانشگاه,پرونده دانشگاه احمدی نژاد


اخباردانشگاه - نتیجه پرونده دانشگاه احمدی نژاد بزودی اعلام می شود

یک مقام مسئول اعلام کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی درحال بررسی و تصمیم گیری در خصوص پرونده دانشگاه احمدی نژاد است و نتیجه آن به بزودی اعلام خواهد شد .

یک مقام مسئول در شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفتگو با مهر، درباره اینکه چرا شورای عالی انقلاب فرهنگی در ارایه گزارش دانشگاه احمدی نژاد به کمیسیون اصل 90 تعلل می کند گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی درحال بررسی و تصمیم گیری در خصوص پرونده دانشگاه احمدی نژاد است.

وی ادامه داد: در صورتی که نیاز به اصلاح مصوبه‌ای درخصوص این دانشگاه وجود داشته باشد اصلاحات لازم صورت گرفته و ابلاغ خواهد شد و به زودی نتیجه پرونده دانشگاه احمدی نژاد اعلام خواهد شد.

این مقام مسئول درخصوص ارایه گزارش به کمیسیون اصل 90 در خصوص روند شکل گیری و چگونگی اخذ مجوز دانشگاه احمدی نژاد  اظهار نظری نکرد و تنها به این مساله بسنده کرد که خود شورا این مساله را پیگیری کرده و نتیجه پرونده دانشگاه احمدی نژاد را اعلام خواهد کرد.

به گزارش مهر، درحالی شورای عالی انقلاب فرهنگی مشغول بررسی و اعلام نتیجه نهایی پرونده دانشگاه احمدی نژاد است که کمیسیون اصل 90 مجلس بیش از یک ماه است که برای رای نهایی درانتظار گزارش شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 بارها عنوان کرده است که شورای عالی انقلاب فرهنگی موظف است گزارش دانشگاه احمدی نژاد را تهیه کرده و به کمیسیون ارایه دهد.
اخباردانشگاه - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------