وزارت علوم تکذیب می کند، مؤسسات غیرانتفاعی کار خودشان را می کنند!



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,

حال جاي این سوال است كه وزارت علوم با چه انگيزه اي اقدام موسسات غيرانتفاعي زيرمجموعه اش را لاپوشاني مي كند؟ آيا منفعت شخصي برخي مسئولين راه را براي بي قانوني اين موسسات باز گذاشته است.

 در حالی که وزارت علوم  در اطلاعیه ای اعلام کرده است دانشگاه های غیرانتفاعی حق جذب کارشناسی ارشد بدون کنکور را ندارند، بسیاری از اين موسسات آموزشي همچنان در تبلیغات، پیامک ها و سایت های خود مدعی جذب دانشجوی بدون کنکور در مقاطع ارشد و دکتری هستند.

 

به گزارش عصر ایران، با یک جستجوی ساده در سایت های بسیاری از دانشگاه هاي غيرانتفاعي آگهی جذب بدون آزمون کارشناسی ارشد به چشم می خورد.

 

خبرنگار ما در قالب متقاضي ادامه تحصيل طي تماسي با دو مورد از اين دانشگاه ها، درباره نحوه پذيرش بدون آزمون در مقطع كارشناسي ارشد اطلاعاتي به دست آورد كه فايل صوتي اين دو تماس در ادامه مي آيد.

 

حال جاي این سوال است كه وزارت علوم با چه انگيزه اي اقدام موسسات غيرانتفاعي زيرمجموعه اش را لاپوشاني مي كند؟ آيا منفعت شخصي برخي مسئولين راه را براي بي قانوني اين موسسات باز گذاشته است و اگر اينگونه نيست چرا وزارت علوم در اطلاعيه هاي خود اين امر را تكذيب مي كند اما در عمل دست اين موسسات بعضا بي كيفيت را براي جذب  بدون آزمون دانشجو در مقاطعي كه خلاف قانون است باز مي گذارد!

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------