بررسی تعطیلی دانشگاه آزاد در روزهاي پنج‌شنبه‌



   دانشگاه آزاد,

 

بررسی تعطیلی دانشگاه آزاد در روزهاي پنج‌شنبه‌

در جلسه مدیران دانشگاه آزاد اسلامی به صورت اصولی با بخشنامه نقل و انتقال دانشجویان به محل دائم زندگی پدر و مادر موافقت شد.

 

به گزارش سرويس دانشگاهي ايسنا، مطابق دستور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی که قرار بود از این پس جلسات شورای مدیران دانشگاه، شنبه هر هفته ساعت 17 در واحد علوم تحقیقات تهران برگزار شود، این جلسه عصر دیروز مطابق دستور برگزار شد.

 

نخستین جلسه شورای مدیران دانشگاه آزاد اسلامی در سال جدید، روز شنبه 26 فروردین با حضور دکتر فرهاد دانشجو رئیس، معاونان و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی در محل واحد علوم تحقیقات تهران برگزار شد.

 

در این جلسه به صورت اصولی با بخشنامه نقل و انتقال دانشجویان به محل دائم زندگی پدر و مادر موافقت شد البته این موافقت به شرط آن است که دانشجو هم در دو ترم میهمانی معدل بالای 17 داشته و هم واحدهای دانشگاهی مبدا و مقصد به تفاهم رسیده باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از روسای مناطق و واحدهای دانشگاهی خواست تا در این خصوص مساعدت لازم را داشته باشند.

 

بررسی تعطیلی پنج شنبه ها

در این جلسه همچنین افزودن یک ساعت به ساعت کاری کارمندان دانشگاه در ایام هفته و تعطیلی پنج شنبه ها مورد بررسی قرار گرفت و بر اساس این گزارش، مقرر شد تا معاونت مالی و اداری دانشگاه بررسی کارشناسانه در این خصوص را انجام داده و نتیجه نهایی را به شورا اعلام کند./پرتال دانشگاهی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------