آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

آنجلینا جولی فرزندانش را به یک مدرسه بریتانیایی می فرستد



 

 آنجلینا جولی فرزندانش را به یک مدرسه بریتانیایی می فرستد

 

از آنجایی که کار فیلمبرداری فیلم جدید براد پیت بیشتر از حد انتظار طول کشیده است ، فرزندان آنجلینا جولی و براد پیت به یک مدرسه ابتدایی واقع در جنوب غربی شهر لندن می روند .

براد پیت مشغول فیلمبرداری قسمتهایی از فیلم جدید خود با نام " جنگ جهانی زامبیها " است و به همین دلیل مدتی است که این خانواده در منطقه ریچموند لندن اقامت دارند. شش فرزند این زوج مشهور تابستان امسال را با کارهایی مثل شرکت در کلاسهای سفالگری ، ماهیگیری و رفتن به سینما سپری کرده اند ، برای مثال هفته گذشته همه اعضای این خانواده برای دین فیلم " اسمروفها" به سینما رفتند.

یک منبع خبری گفت:" فرزندان این زوج مشهور در هنگام اقامت در آمریکا توسط معلمان خصوصی و در منزل تعلیم داده می شوند اما هروقت که شرایط مناسب باشد آنجلینا و براد ، فرزندان خود را به مدارس محلی می فرستند تا با فرهنگهای مختلف آشنا شوند."

آنجلینا جولی اخیرا" اعتراف کرده است که همه فیلمهایش را تماشا نکرده است .

او گفت:"براد همیشه سر به سر من می گذارد و به من می خندد زیرا هنگام تماشای فیلم در کمتر از ۵ دقیقه به خواب می روم . در این مورد ، من واقعا" خیلی وحشتناک هستم . من بعضی از فیلمهایم را هرگز ندیده ام."

مترجم: فرشته مشاور.... / پرتال آفتاب

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------