آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

براد پیت هلیکوپتر اجاره می کند!



 

براد پیت هلیکوپتر اجاره می کند!

 

براد پیت از یک فروشگاه انگلیسی یک هلیکوپتر اجاره کرده است.

براد پیت مجبور است برای فیلمبرداری قسمتهای مختلف فیلم جدید خود با نام " جنگ جهانی زامبیها" به نقاط مختلف انگلستان سفر کند و از آنجایی که این بازیگر مشهور از ترافیک سنگین لندن در ساعتهای شلوغ روز ، متنفر است برای رفت و آمد خود به صحنه های فیلمبرداری، یک هلیکوپتر اجاره کرده است. این هلیکوپتر که به فروشگاههای زنجیره ای آیسلند تعلق دارد ، قبلا" برای حمل مواد غذایی به شعب مختلف این فروشگاه در نواحی مختلف لندن و انگلستان استفاده می شد."

یک منبع خبری گفت :" براد پیت از هدر دادن وقت با ارزش خود در ترافیک سنگین لندن واقعا" خسته شده بود و به همین دلیل یک هلیکوپتر اجاره کرد تا بتواند به راحتی در محل فیلمبرداری حاضر شود. بر حسب اتفاق، او یکی از هلیکوپترهای فروشگاههای زنجیره ای آیسلند را اجاره کرد."

"همه انتظار داشتند که او از هلیکوپتر ریچارد برانسون استفاده کند و به همین دلیل رفت و آمد او به صحنه فیلمبرداری با هلیکوپتر یک فروشگاه زنجیره ای ،باعث خنده همه افراد حاضر در این پروژه می شود."

چندی پیش آنجلینا و براد پیت برای انتقال شش فرزند خود با نامهای مدوکس ۱۰ ساله ، پکس ۷ ساله ، زهرا ۶ ساله ، شیلو ۵ ساله و ناکس و ویوین ۳ ساله ، به شهر گلاسکو در اسکاتلند یکی از قطارهای شرکت مسافربری ویرجین را اجاره کردند. قسمتی از صحنه های فیلم "جنگ جهانی زامبیها " در این شهر اسکاتلندی که شبیه فیلا دلفیای قدیم است ، فیلمبرداری شد.

این زوج مشهور که در حال حاضر در منطقه ریچموند واقع در جنوب غربی لندن اقامت دارند ،اوایل ماه جاری فرزندان خود را برای تماشای فیلم " اسمروف ها " به سینما بردند .این خانواده برای دیدن فیلم " پنگوئن های آقای پوپر" و " دومین قسمت فیلم " هری پاتر و یادگاران مرگ " هم به سینماهای لندن رفتند..../ پرتال آفتاب


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------