«ارسطو» تا قسمت آخر در «پایتخت» می‌ماند+عکس



اخبار,اخبار فرهنگی,بازیگران پایتخت 3,زمان پخش پایتخت 3

 

اخبار فرهنگی - «ارسطو» تا قسمت آخر در «پایتخت» می‌ماند + عکس

حسن وارسته، یکی از نویسندگان سریال «پایتخت 3» که اکنون به همراه گروه تولید در شمال کشور هستند، گفت: نگارش فیلمنامه‌ی این سریال به نیمه رسید.

این نویسنده د اعلام کرد: در حال حاضر به همراه گروه تولید «پایتخت 3» در شمال کشور هستیم و آمدنمان به تهران مشخص نیست. خوشبختانه نگارش این مجموعه به لحاظ کمی و کیفی خوب پیش می‌رود؛ ضمن اینکه تمام سعی‌مان این است تا طراوت فیلمنامه حفظ شود، به همین خاطر تا پایان کار به شکل لحظه‌ به‌ لحظه مشغول نوشتن قصه‌ها هستیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در نگارش سری سوم سریال «پایتخت» سعی می‌کنیم ای‌ کاش‌ها را به حداکثر برسانیم و تمام تلاش‌مان این است که تا آخرین لحظه ایده‌های نو و جذاب را در داستان دخیل کنیم.

وارسته در ادامه با بیان اینکه حساسیت‌های محسن تنابنده به عنوان سرپرست نویسندگان گروه «پایتخت 3» بالاست، تأکید کرد: خوشبختانه حساسیت‌ها و وسواس‌های آقای تنابنده به قدری بالاست که در نگارش متن این مجموعه آهسته و پیوسته جلو می‌رویم؛ بر این اساس قطعا داستان‌های نو و جذابی را ارائه خواهیم داد.

نویسنده سریال «پایتخت 3» در پایان با اشاره به حضور احمد مهران‌فر - بازیگر نقش «ارسطو» - به ایسنا گفت: «ارسطو»ی قصه از همان قسمت اول در «پایتخت 3» حضور دارد و حضورش تا پایان قصه با گروه همراه است؛ چرا که یکی از تلاش‌های گروه «پایتخت» این بوده که ایشان حتما در سری سوم هم حضور داشته باشد.

اخبار,اخبار فرهنگی,بازیگران پایتخت 3,زمان پخش پایتخت 3

 

اخبار فرهنگی - ايسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------