هنرمند قدیمی سینما به خاک سپرده شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
پیکر مرحوم علیرضا فتحی - طراح بدلکاری - به آرمگاه ابدی بدرقه شد.

علیرضا فتحی که پیش‌تر رییس انجمن بدلکاران خانه سینما بود، در جوار مزار مرحوم محمدعلی حاجیان در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شده است.

 

او که فعالیت کاری خود را در جلوه‌های ویژه از دهه 60 آغاز کرده بود، در کارنامه کاری خود حضور در فیلم‌هایی همچون «محمد رسول‌الله»، «سیانور»، «بادیگاد»، «خفه‌گی»، «رسوایی»، «ماهی سیاه کوچولو»، «من دیه‌گو مارادونا هستم»، «آسپرین»، «سیزده ۵۹» و سریال‌های «سربداران» و «مختارنامه» را ثبت کرده بود.

 

در مراسم تشییع و خاکسپاری این عضو پیشکسوت جامعه اصناف سینمای ایران و رییس اسبق چند دوره انجمن بازیگران بدلکار خانه سینما، جمعی از اعضای این انجمن و اعضای خانه سینما در کنار خانواده او حضور داشتند. 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

کامران ملکی - عضو هیات مدیره و بازرس خانه سینما - در ابتدای مراسم ضمن بازگویی فعالیت‌های چند ساله صنفی فتحی به تلاش او برای حل مشکلات اعضای انجمن در کنار همه فعالیت‌های درخشان حرفه‌ای و هنری او اشاره کرد.

 

سیامک حلمی - سخنگوی انجمن بازیگران بدلکار خانه سینما - نیز بیانیه‌ای را از سوی انجمن درباره این هنرمند قرائت کرد.

 

سرهنگ علی تاتار - از بستگان زنده‌یاد فتحی - از دیگر سخنرانان این مراسم بود مجید علیزاده - رییس انجمن بازیگران بدلکار خانه سینما - با اشاره به تلاش‌های صنفی فتحی، دوران مدیریت او را در انجمن درخشان توصیف کرد.

 

در این مراسم همچنین منوچهر شاهسواری - مدیرعامل خانه سینما - در سخنانی با اشاره به اینکه خانه سینما مدت‌هاست عزادار است بیان کرد که خانه سینما امروز یکی دیگر از یاران دیرین خود را از دست داده است.

 

او به بازگویی خاطرات رفاقت و دوستی و همکاری خود با فتحی پرداخت و نبودن او را ضایعه بزرگی برای سینمای کشور و خانه سینما دانست.

 

در پایان بر پیکر فتحی نماز خوانده شد و پیکر او در جوار مزار همکار قدیمی‌اش، حاجیان ( از اعضای فقید شورای مرکزی انجمن بازیگران بدلکار خانه سینما) به خاک سپرده شد.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------