عوامل«ساختمان پزشکان» با «تاکسی پلیس» به شبکه سه می آیند



عوامل«ساختمان پزشکان» با «تاکسی پلیس» به شبکه سه می آیند

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پخش طنز «تاکسی پلیس» با حضور بهنام تشکر، هومن برق نورد و هوشنگ حریرچیان به تهیه کنندگی مجسن چگینی از روز شنبه آعاز می شود.

پخش مجموعه طنز «تاکسی پلیس»، دو مجموعه خارجی «غوطه در منجلاب» و «دونگ یی» و یک مجموعه مستند از فردا شنبه ۱۷ تیر از شبکه سوم سیما شروع می شود.

طنز «تاکسی پلیس» به کارگردانی سعید عالم زاده در ۶ قسمت ۴۵ دقیقه ای تولید شده و قرار است از شنبه، روزهای زوج در باکس شبانگاهی شبکه سه ساعت ۲۰ و ۵۵ دقیقه روی آنتن برود.

علیرضا ناصرفصیحی این مجموعه را نوشته و محسن چگینی تهیه کنندگی آن را برعهده داشته است. بهنام تشکر، هوشنگ حریرچیان، رضا کریمی، محمد شیری، سارا منجزی، اصغری حیدری، میثاق جمشیدی و هومن برق نورد نیز از جمله بازیگران آن هستند. این سریال روایت گر داستان یک راننده تاکسی است که در ارتباط با یک قاچاقچی، با پلیس همکاری می کند.

شبکه سه همچنین از فردا، پخش مجموعه خارجی «غوطه در منجلاب»(The Thick of It)محصول انگلیس ۲۰۰۵ را آغاز می کند. این سریال در ۹ قسمت ۳۰ دقیقه ای هر شب به جز پنجشنبه ها وجمعه ها ساعت ۲۰ و ۵ دقیقه پخش می شود.

آرماندو لانوچی کارگردان «غوطه در منجلاب» است و کریس آدیسون، پیتر کاپالدی، جیمز اسمیت و جوآنا اسکان لان در آن بازی می کنند.

داستان این سریال درباره مالکوم تاکر یکی از مشاوران نخست وزیر انگلستان است که برای خود قدرت و نفوذ زیادی بهم زده و نگران است نقاط ضعف کابینه به جراید و رسانه ها درز کند. تاکر با بازی گردانی خود سعی می کند از علنی شدن تصمیم نخست وزیر برای تشکیل گروه "مامورین تفتیش مالیاتی" توسط وزیر امور اجتماعی جلوگیری کند.

مجموعه «دونگ یی»Dong Yi محصول کره نیز در۶۰ قسمت ۶۰ دقیقه ای از این هفته روی آنتن می رود. این مجموعه قرار است در روزهای فرد از ساعت ۲۰ و ۵۵ دقیقه پخش شود. سنگ هاب کیم و بیانگ هول لی «دونگ لی» را مشترکا کارگردانی کرده اند و کول هو چوی، هو ژوهان و جین هی جی از بازیگران آن هستند.

این سریال درامی تاریخی از سلسله چوزان کره است و درباره دونگ یی، دختری است که پدر و برادر خود را در کودکی از دست می دهد و به عنوان خدمتکار، ناخواسته وارد دربار سلطنتی کره می شود. او رفته رفته مدارج ترقی را طی می کند و در نهایت همت و تلاش او همسری و مادری بیستمین امپراطور چوزان کره را برایش به ارمغان می آورد.

مستند ۱۳ قسمتی پرواز نیز از فردا هر روز به جز دوشنبه تیر ساعات ۱۹ و ۳۵ دقیقه روی آنتن می رود. مهاجرت پرندگان (مرغان دریایی، لک لک ها، مرغابی ها و ...) و نحوه زندگی آن ها در طول مهاجرت بر فراز قاره های آمریکای شمالی، آفریقا، اروپا، آسیا و استرالیا به تصویر کشیده می شود.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------