امیدی به اکران "خرس" در ایران نیست



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

با وجود موفقیت‌های جهانی

امیدی به اکران "خرس" در ایران نیست

به گفته تهیه‌کننده فیلم "خرس"، هرچند جلسات مختلفی برای اکران این فیلم با مسئولان سینمایی برگزار شده اما امیدی به اکران عمومی این اثر نیست.

جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده سینما درباره اکران فیلم سینمایی "خرس" به کارگردانی خسرو معصومی گفت: دو شب پیش مسئولان سازمان سینمایی برای اکران فیلم سینمایی خرس جلسه‌ای داشتند که هنوز نتیجه این جلسه به ما اعلام نشده است.

وی افزود: هر چند در 2 ماه گذشته جلسات مختلفی با حضور مسئولان سازمان سینمایی و خسرو معصومی و من برگزار شده است اما همچنان امیدی به اکران این فیلم سینمایی ندارم.

نوروزبیگی در پاسخ به این پرسش که برگزاری جلسات مختلف ممکن است نشانه امیدی برای اکران این فیلم باشد، عنوان کرد: هرچند این جلسات برگزار می‌شود اما مهم نتیجه آنهاست که چندان رضایت‌بخش نبود.

"خرس" داستان مرد رزمنده‌ای است که پس از سال‌ها اسارت در هنگام بازگشت به منزل با ازدواج همسرش روبه‌رو می‌شود. پرویز پرستویی،مریلا زارعی، رویز پرستویی، فرهاد اصلانی، علی اوسیوند، ناصر آقایی و مائده طهماسبی از جمله بازیگران این فیلم هستند. این فیلم در جشنواره‌های مختلفی از جمله جشنواره فیلم شانگهای برگزیده شده است./خبرگزاری مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------