آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

واکنش شروین‌حاجی‌پور به شوخی ایرج طهماسب



شروین‌حاجی‌پور،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
شروین حاجی‌پور به شوخی ایرج طهماسب در برنامه مهمونی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرآنلاین، آن‌چه ایرج طهماسب در بخشی از قسمت اول فصل دوم «مهمونی» گفت در فضای مجازی واکنش‌های گسترده‌ای برانگیخت.

 

در بخشی از قسمت اول «مهمونی» سیروس با بازی سهیل رهبرزارع در پاسخ به طهماسب که پرسید سال ۱۴۰۱ چه طور بود؟ گفت خوب بود، خواهرم را گرفتند. طهماسب که متعجب شده بود پرسید خواهرت را گرفتند؟! توی خیابان رفته بود؟! و سیروس جواب داد توی خیابان هم می‌رفت، سر کار هم می‌رفت. طهماسب پرسید کی گرفتش؟! و سیروس گفت پسری پیدا شد و گرفتنش! (منظور این که ازدواج کرد). این شوخی موجب شد بسیاری از کاربران اینستاگرام و توئیتر بکوشند آن‌چه را در سال گذشته رخ داد یادآوری کنند در این میان واکنش اکبر منتجبی، سردبیر روزنامه «سازندگی» از جمله واکنش‌های قابل تامل بود. او نوشت: «جوانانی جان عزیزشان پرپر شد و جماعتی را گریان و پریشان و غم‌زده کردند. با این مسایل نباید شوخی کرد اما اگر یک نفر اشتباه کرد باید هست و نیست او را جلوی چشمش آورد؟»

 

از جمله دیگر واکنش‌ها، واکنش شروین حاجی‌پور، خواننده بسیار شناخته‌شده این روزهای ایران بود. شروین حاجی‌پور که اردیبهشت سال گذشته در توئیتی نوشته بود «کاش ایرج طهماسب عموم بود» در واکنش به حواشی پیش آمده در روزهای اخیر حول برنامه «مهمونی» در پاسخ به توئیت خود نوشت: «دیگه نه».

 

شروین‌حاجی‌پور،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------