حضور ادریس البا در سریال «هواپیماربایی»



ادریس البا،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
ادریس البا در یک سریال ۷ قسمتی با عنوان «هواپیماربایی» بازی کرده است.

به گزارش مهر به نقل از اکسپرس، اپل تی وی پلاس تریلر سریال هیجان‌انگیز خود «هواپیما ربایی» را رونمایی کرد. در این سریال، ادریس البا برنده جایزه انجمن بازیگران و نامزد جایزه امی علاوه بر تهیه کننده اجرایی پروژه، یکی از بازیگران هم است.

 

سریال «های‌جک» توسط جورج کی و جیم فیلد اسمیت ساخته شده که به ترتیب نویسندگی و کارگردانی سریال را هم بر عهده داشته‌اند.

 

در این مجموعه ۷ قسمتی آرچی پنجابی نیز بازی می‌کند. ۲ قسمت اول این سریال ۲۸ ژوئن در اپل تی‌وی‌پلاس پخش می‌شود و به دنبال آن هر چهارشنبه تا ۲ آگوست یک قسمت جدید آن پخش خواهد شد.

 

«هواپیماربایی» یا «هایجک» همانطور که عنوانش نشان می‌دهد، سفر یک هواپیمای ربوده شده در مسیر لندن را طی یک سفر ۷ ساعته دنبال می‌کند، زیرا مقامات در زمین به دنبال راه‌حلی برای حل مشکل هستند. البا نقش مذاکره کننده سام نلسون را بازی می‌کند که باید جان مسافران را نجات دهد. از سوی دیگر، پنجابی نقش زهرا گهفور، افسر ضد تروریسم را بازی می‌کند که در زمان ربوده شدن هواپیما روی زمین است و بخشی از گروه تحقیقات است.

 

در این سریال کریستین آدامز، مکس بیزلی، ایو مایلز، نیل ماسکل، جاسپر بریتون، هری میشل، ایمی کلی، محمد الساندل و بن مایلز نیز ایفای نقش می‌کنند.

 

البا بازیگر سریال تحسین شده «لوتر» برای بی‌بی‌سی هم بود که برای آن جایزه گلدن گلوب را برد و چندین نامزدی امی را کسب کرد. وی بازیگر سریال تحسین شده «شنود» هم بوده است.

 

این سریال در قالب قراداد بلندمدتی که البا با اپل امضا کرده تولید شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------