محمد نادری: ترجیح می دهم تصویرم در ذهن مخاطب خراب نشود!



اخبار,اخبار فرهنگی,محمد نادری

فعلا با تئاتر از بازیگری لذت می برم تا کار خوب در تلویزیون پیشنهاد شود.

محمدی نادری این روزها در کنار سیامک صفری، امین زندگانی، ندا مقصودی، شیدا خلیق و محمد بی ریا در نمایش «مرثیه ای برای یک دراکولا» با نویسندگی علی رزازیان و محدثه قبادی و کارگردانی علی رازیان از ۳ تا ۳۰ دی ماه در سالن یک پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود.

 

به بهانه فعالیت های اخیر نادری در عرصه تئاتر با او گفت و گویی داشته ایم که می خوانید: 

نادری درباره اجراهای اخیرش در عرصه نمایش به صبا، گفت: «طپانچه خانم» را از ۲۹ شهریور تا ۲۴ آبان ماه با نویسندگی محمد امیر یاراحمدی و کارگردانی شهاب الدین حسین پور در سالن یکِ تماشاخانه پالیز روی صحنه داشتم. این نمایش روایتگر داستان زندگی اخترالسلطنه بود که سعی داشت بهداشت، فرهنگ و تمدن را در شهر خود ایجاد کند. بعد از «طپانچه خانم»، نمایش «شیوه به قداست رساندن یک اعتراف کننده نامعتبر» را با نویسندگی و کارگردانی آرش واحدی، کنار خاطره حاتمی، علی باقری و آذین نظری از ۲۲ آبان تا ۲۴ آذرماه در سالن شماره ۲ تماشاخانه پالیز به صحنه بردیم . این نمایش تنها قصد داشت اهمیت واژه «انتخاب» را به مخاطب یادآوری کند، انتخابی که می تواند گاهی به یک فاجعه ختم شود و گاهی افراد را به رستگاری برساند. بعد از آن دو نمایش، این روزها هم نمایش «مرثیه ای برای یک دراکولا» را تا ۳۰ دی ماه در سالن یک پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه دارم.

 

او درباره موضوع و فضای نمایش «مرثیه ای برای یک دراکولا» توضیح داد: آدام دراکولای جوان برای خوردن خونِ همسایه خود وارد آپارتمان او می شود و مخاطب در فضایی کمدی-رمانتیک قصه را می بیند. این نمایش ماجرای عشق یک دراکولا به انسان را تعریف می کند. فضاهای بسیار کمدی و فانتزی ای هم در این میان تعریف می شود و جلو می رود.

 

بازیگر سریال «شمعدونی» درباره استقبال مردم از این نمایش فانتزی بیان کرد: استقبال مردم خوب بوده و در این ۵ شبی که نمایش روی صحنه رفت، تقریبا سالن پُر بود. خدا را شکر مردم آمدند و نمایش را هم دوست داشتند. امیدوارم تا روزِ آخر اجرا هم به همین شکل جلو برویم.

اخبار,اخبار فرهنگی,محمد نادری

 

وی ادامه داد: بعد از این سه نمایش ترجیح می دهم مدتی را استراحت کنم و در حال حاضر کاری را بعد از تئاتر «مرثیه ای برای یک دراکولا» ندارم. از شهریورماه سالِ جاری بی وقفه درگیر تمرین و اجرا بودم.

 

نادری درباره پیشنهادات سریال های تلویزیونی گفت: سریالی به من پیشنهاد شد و به علت تداخل با «طپانچه خانم» و اینکه کار ۵ ماه در شهرستان تصویربرداری می شد، نتوانستم خودم را به پروژه برسانم. یکی- دو کار هم صحبت شده بود.وقتی متن را خواندم ترجیح دادم بازی نکنم و به توافق نرسیدیم. ترجیح می دهم تصویرم در ذهن مخاطب خراب نشود و فعلا با تئاتر از بازیگری لذت می برم تا کار خوب در تلویزیون پیشنهاد شود. قطعا انتخاب های بهتری در تئاتر می توان داشت. این حرف به این معنا نیست که در تلویزیون همه کارها بد است، حتما کارهای خوب هم تولید می شود. کاری که در شهرستان تصویربرداری می شد را دوست داشتم ،ولی به خاطر تداخل، نشد که در آن حضور داشته باشم، ولی آن یکی- دو کاری که پیشنهاد شد را دوست نداشتم و با سلیقه ام همخوانی نداشت. ترجیحم این است که گزیده تر کار کنم . دوست ندارم راجع به وضعیت سریال های تلویزیونی صحبت کنم.

 

بازیگر برنامه «دورهمی» درباره فعالیت اش در عرصه نویسندگی افزود: من ذاتا آدم تنبلی هستم! چند طرح و ایده برای نمایشنامه و فیلمنامه دارم، ولی تمرین و اجراهای پی در پی کمی تنبلم کرده است. اگر برنامه ریزی دقیق و درستی داشته باشم فکر می کنم بتوانم طرح و ایده هایم را به عمل برسانم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------