آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

حمیدرضا آذرنگ: آقای خیابانی، دوره اشک‌های مصنوعی تمام شده!



اخبار,اخبار فرهنگی,حمیدرضا آذرنگ

بازیگر توانمند سینما و تئاتر گفت: رسانه ملی به جای این که صداقت داشته باشد و حامی تیم ملی و سرمربی آن باشد، بزرگترین دشمن تیم ملی شده است.

فوتبال متعلق به قشر خاصی از جامعه نیست. مخصوصاً این که پای تیم ملی وسط باشد. وقتی تیم ملی کشورمان در تورنمنت‌های مهم مثل جام جهانی یا جام ملت‌های آسیا به میدان می‌رود همه اقشار جامعه با شور و حرارت خاصی درگیر بازی‌های تیم ملی می‌شوند. اگر تاریخ را ورق بزنیم متوجه پیوند عمیق ورزش و هنر خواهیم شد. پیوندی که در ایام بازی‌های ملی مثل جام ملت‌های آسیا که هم‌اکنون درگیر آن هستیم بیشتر از قبل خودش را نشان می‌دهد.

 

در بین اهالی هنر افرادی هستند که به شدت به فوتبال علاقه دارند و اطلاعات فوتبالی بسیار بالایی دارند. یکی از این هنرمندان حمیدرضا آذرنگ، بازیگر سینما و تئاتر است. به این بهانه با این بازیگر که خیلی جدی بازی‌های تیم ملی را دنبال می‌کند و پست اینستاگرامی‌اش در حمایت از کی‌روش بسیار مورد توجه قرار گرفت، تماس گرفتیم و در مورد تیم ملی، کی‌روش و شرایط این روز‌های فوتبال گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید. 

 

آقای آذرنگ از پست اینستاگرامی‌تان شروع کنیم که به شدت مورد توجه قرار گرفت...

ببینید من در زمان جوانی فوتبال بازی می‌کردم و این‌طور نیست که چیزی در مورد فوتبال ندانم. کی‌روش هنوز نفس می‌کشد و با سربازهایش دارد برای ایران می‌جنگد، نمی‌دانم این همه انتقاد برای چیست؟ کی‌روش به تیم ملی شخصیت داده است و ما در حق کی‌روش بی‌معرفتی می‌کنیم. به نظرم ما ایرانی‌ها استاد کهنه کردن زخم‌ها هستیم. مگر کی‌روش چه‌کار کرده که حتی رسانه ملی که باید بزرگترین حامی تیم ملی باشد او را می‌کوبد؟ کوبیدن کی‌روش یعنی نابود کردن تیم ملی. شاید کی‌روش هم در نوع رفتارش و صحبت‌هایی که می‌کند اشتباه کرده باشد، ولی با این صحبت‌ها نباید به تیم ملی ضربه زد. بگذارید بازی‌ها تمام شود و بعد هر انتقادی از کی‌روش و تیم ملی دارید، به زبان بیاورید. 

 

ولی خیلی‌ها معتقدند کی‌روش خودش این حاشیه‌ها را به وجود آورده است!

کی‌روش ۸ سال است در فوتبال ما حضور دارد و کاملاً همه اهالی فوتبال ما را می‌شناسد. امکان ندارد او بی‌دلیل از کسی انتقاد کند آن هم وسط بازی‌های مهم جام ملت‌های آسیا. حتماً چیزی دیده که از فدراسیون و وزارت ورزش انتقاد می‌کند. به نظرم وزارت و فدراسیون کاملاً مقصر هستند. کی‌روش در این ۸ سال کی و کجا به مردم ما توهین و بی‌احترامی کرده است که الان بار دومش باشد؟ رسانه ملی به جای این که صداقت داشته باشد و حامی تیم ملی و سرمربی آن باشد، بزرگترین دشمن تیم ملی شده است. مجری‌ای که تازه دو سال است وارد این کار شده به چه حقی می‌گوید نباید صحبت‌های سرمربی تیم ملی را پخش کنیم؟ مجری و گزارشگر باید کارشان را درست انجام بدهند. مجری که نباید جلوی ۸۰ میلیون ایرانی گریه کند. به نظرم کار این آقا توهین به مردم ایران بود و قبل از این که کی‌روش بخواهد پاسخگوی رفتارش و نتایج تیم ملی باشد، او باید از مردم ایران عذرخواهی کند. می‌خواهم بگویم دیگر دوران این اشک‌های نمایشی و مصنوعی تمام شده است و مردم گول این آدم‌های به ظاهر احساسی را نمی‌خورند. ۲۳ بازیکن عزیز تیم ملی زیر نظر کی‌روش هستند، توهین به کی‌روش بی‌احترامی به بازیکنان ایران و تیم ملی است. 

 

عملکرد تیم ملی را در جام ملت‌های آسیا چطور ارزیابی می‌کنید؟

باید سپاسگزار کی‌روش باشیم. او باعث شده سرمان را بالا بگیریم و همه آسیا از تیم ملی ما حساب می‌برند. یادمان نرود در سال‌های گذشته در بازی‌های آسیایی و مخصوصاً در بازی مقابل تیم‌های عربی چقدر دلهره و ترس داشتیم. خدا را شکر با این بازیکنان خوب و کادر فنی فوق‌العاده دیگر از مواجهه با هیچ تیمی حتی بزرگترین تیم‌های دنیا نمی‌ترسیم. کافی است به بازی‌های تیم ملی در جام جهانی نگاه کنیم، اسپانیا با این همه ستاره در مقابل ما شوکه شد و فکر نمی‌کردند ایران چنین تیم ملی قوی‌ای داشته باشد. در این چهار بازی هم اقتدارمان را نشان دادیم و بدون گل خورده تا اینجا آمدیم. به نظرم تیم یکدست و کاملی داریم که امیدوارم سرانجام این تیم خوب قهرمان آسیا باشد. 

 

ستاره تیم ملی ما در این دوره چه کسی است؟

تیم کی‌روش یک ستاره ندارد، چون همه بازیکنان تیم ملی ستاره هستند و تیم ما متکی به یک فرد نیست. به نظرم یکی از مهم‌ترین حسن‌های تیم ملی همین قضیه است. در واقع تیم ملی ۲۳ ستاره دارد. 

 

تیم ما می‌تواند قهرمان شود؟

اگر حال تیم ملی را نگیرند قطعاً قهرمان می‌شویم. خدا کند بگذارند این تیم فوق‌العاده خوب و یکدست در آرامش کارش را بکند و بتواند با قهرمانی در آسیا دل این مردم را شاد کند. مردمی که در اوج مشکلات اقتصادی و اجتماعی دلخوشی‌شان همین تیم ملی است. البته متأسفانه یک نکته بسیار بد در بین بعضی از مردم ایجاد شده است. 

 

چه نکته‌ای؟

این که عده‌ای به خاطر تعصبات رنگی به تیم ملی پشت کردند و حتی در بعضی از موارد آرزوی باخت تیم ملی را کردند. به نظرم این موضوع فاجعه‌بار و مایه تأسف است. 

 

چرا برای حمایت از تیم ملی به امارات نرفتید؟

خیلی دوست داشتم برای حمایت و تشویق تیم ملی به امارات بروم، ولی متأسفانه درگیر دو سریال هستم، ولی دلم پیش تیم ملی است و هر جا که هستم برای بچه‌ها انرژی مثبت می‌فرستم. امیدوارم با جام قهرمانی به ایران برگردند. 

 

حرف آخر؟

من بهترین خاطرات ورزشی‌ام با روزنامه وزین خبرورزشی بوده و همیشه پای ثابت روزنامه شما هستم. واقعاً باید سپاسگزار شما باشم. در آخر می‌خواهم بگویم یک عده از موفقیت کی‌روش ناراحت می‌شوند، چون کسب و کارشان تعطیل می‌شود و به هم می‌خورد. امیدوارم به فریاد‌های کی‌روش پاسخ بدهند و اگر واقعاً جواب درست و قانع‌کننده‌ای دارند در نطفه خفه‌اش نکنند و به مردم ارائه بدهند. من به شخصه به احترام کی‌روش کلاه از سر برمی‌دارم و امیدوارم بعد از جام ملت‌های آسیا هم در تیم ملی بماند.

 

روزنامه خبرورزشی

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------