رضا رشیدپور جشنواره فیلم برگزار می‌کند



اخبار,اخبار فرهنگی,جشنواره فیلم رضا رشیدپور

اولین دوره‌ جشنواره فیلم «سینماتورز» با همراهی «شید فیلم» از تاریخ هشتم تا دهم مرداد ماه امسال در جزیره‌ کیش برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین، این رخداد نوی سینمایی با هدف رونق صنعت گردشگری و بازتاب چهره‌ زیبای طبیعی و شهرسازی مدرن ایران در افکار عمومی داخلی و خارجی‌، متولد شده است. 

 

همچنین گسترش دغدغه زیست محیطی و فرهنگ‌سازی در حوزه حفاظت از میراث طبیعی و نیز باستانی از دیگر اهداف این جشنواره است.

 

این رخداد بدون وابستگی به هیچ نهاد دولتی و حاکمیتی و صرفا با حمایت بخش خصوصی برگزار می‌شود گامی قابل توجه برای تغییر نگاه جهانی به کشورمان و تعادل‌بخشی به هجمه‌ رسانه‌ای با هدف سیاه‌نمایی فرهنگی و تمدنی ایران خواهد بود.

 

نخستین دوره این جشنواره با ساختار ضیافت سینمایی و با عنوان «شب گرم سینمای ایران» در سالن همایش‌های بین‌المللی خلیج فارس-کیش برگزار می‌شود. در این ضیافت، از برخی چهره‌های ماندگار سینمای ایران و نیز تعدادی از آثار شاخص اکران شده در سال گذشته که رویکردی متفاوت از جلوه‌های زیبایی‌شناسی ایران‌زمین ارائه داده‌اند تجلیل می‌شود.

 

سینماتورز را دفتر جشنواره بین‌المللی «شید» در ایران برگزار می‌کند که پیش‌تر عهده‌دار اکران فیلم‌های شاخص سینمای ایران در سراسر جهان و اهدای جوایزی همچون «کلوزآپ» در ایالات متحده بوده است.

 

ریاست شورای سیاست‌گذاری این رخداد در این دوره بر عهده‌ی رضا رشیدپور است. نام برگزیدگان و فیلم‌های مورد تقدیر به زودی اعلام خواهد شد.

اخبار,اخبار فرهنگی,جشنواره فیلم رضا رشیدپور

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------