آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

نود پلاس روی آنتن نمی آید



اخبار,اخبار فرهنگی,محمدحسین میثاقی
دست اندرکاران برنامه فوتبال برتر ساخت و تولید برنامه ای با عنوان نودپلاس" را تکذیب می کنند و این مساله عاری از واقعیت می دانند.

به گزارش ورزش سه، در 48 ساعت گذشته خبری در فضای مجازی منتشر شده بود که در آن تیم فوتبال برتر متهم به ساخت یک نسخه جدید از برنامه نود با عنوان "نود پلاس" شده بود. اما این درست برخلاف ایده ای است که میثاقی به عنوان مجری و بهنام مددی (سردبیر) آن را در نظر دارند.


برنامه "فوتبال برتر" قرار است با شروع لیگ برتر فوتبال ایران باردیگر آغاز شود و از هم اکنون مباحث و اخباری زیادی پیرامون این برنامه وجود دارد. از زمانی که برنامه "نود" به تهیه کنندگی و اجرای عادل فردوسی پور ناگهانی از کنداکتور شبکه سه حذف شد حساسیت های زیادی پیرامون آینده این برنامه و البته برنامه فوتبال برتر که تمی شبیه برنامه نود داشت به وجود آمد. با توجه به اینکه محمدحسین میثاقی مجری این برنامه در نود با عادل فردوسی پور همکاری می کرد فشار زیادی روی او بعد از کنارگذاشتن فردوسی پور از شبکه سه وجود داشت به طوری که بسیاری از منتقدان اعتقاد داشتند که شبکه سه به پشتوانه میثاقی و برنامه او توانسته قید نود را بزند. ضمن اینکه خیلی ها معتقد بودند که میثاقی بعد از جدایی عادل نباید با تلویزیون همکاری می کرد.


با تمام این اوصاف اما امروز این خبر نیز منتشر شد که مسئولان صدا و سیما از میثاقی خواسته اند که این برنامه هرچه بیشتر  به نود شبیه شود اما این موضوعی است که از سوی دست اندرکاران این برنامه تکذیب شد. عوامل فوتبال برترمعتقدند در آستانه شروع لیگ برتر یک حرکت رسانه ای برنامه ریزی شده بدون منبع و ماخذ مشخص اقدام به انتشار چنین اخباری کرده و برخی از رسانه ها و روزنامه نگاران نیز نسبت به آن ها تحلیل می نویسند. در عین حال از روند تولید این برنامه خبر می رسد که "فوتبال برتر" هیچ تمایلی ندارد که شبیه به برنامه نود باشد. فوتبال برتر قرار است با همان رویه سال گذشته تولید و به صورت زنده برای علاقمندان پخش شود.

 
بر این اساس  این برنامه به پوشش زنده مسابقات بازی های فوتبال باشگاهی ایران خواهد پرداخت ضمن اینکه یک بار در هفته نیز برنامه فوتبال برتر به بررسی اتفاقات و حوادث بازی ها می پردازد. نکته ای که از تولید سری جدید این برنامه به گوش می رسد این است که فوتبال برتر با همان ساختار شکل گذشته پخش خواهد شد و تنها سازندگان آن سعی دارند با تقویت این بخش ها و اضافه کردن آیتم های خلاقانه برجذابیت های آن اضافه کنند.

این برنامه با آغاز رقابت های لیگ برتر که به احتمال زیاد از اواخر مردادماه جاری خواهد بود باردیگر روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------