تفنگ های جیمز باند در لندن به سرقت رفت



اخبار,اخبار فرهنگی,سرقت تفنگ های جیمز باند در لندن
مجموعه سلاح های جیمز باند که در این سری فیلم ها استفاده می شد در لندن به سرقت رفتند.

به گزارش تسنیم به نقل از گاردین٬ مجموعه سلاح های استفاده شده در سری فیلم های جیمز باند در خانه ای در منطقه انفیلد واقع در شمال لندن به سرقت رفت.

 

 هفت تیر فیلم «روز دیگر بمیر» و تفنگ والتر فیلم «منظره ای از یک قتل» و هفت تیر مگنوم کروم استفاده شده در فیلم «زندگی کن و بگذار بمیرد» ازجمله سلاح های مجموعه جیمز باند هستند که توسط سارقان حرفه ای در لندن ربوده شدند.

 

پنج اسلحه غیرفعال شده فیلم های جیمز باند از جمله برتای چیتا و سلاح کمری تام‌کت و والتر پی پی کی استفاده شده در فیلم های جیمز باند در این مجموعه بودند.

 

پلیس متروپولیتن اعلام کرد این سرقت  ساعت 8 شب روز دوشنبه در یک‌ ملک واقع در بلوار آلدرزبروک منطقه انفیلد انجام گرفته و سارقین پیش از رسیدن نیروهای پلیس از محل گریخته اند.

 

همسایه ها٬ سارقین را سه مرد سفید پوست اعلام کردند که با خودروی سواری نقره ای دیده شده بودند.

 

کارشناسان ارزش این سلاح ها را بالغ بر یکصد هزار پوند برآورد کرده اند.

 

سلاح کمری «اسمیت وسون» «مگنوم 44» و هفت تیر «لامای کالیبر 22» از دیگر سلاح های مسروقه این مجموعه هستند.

 

پل ریدلی کارآگاه پلیس در این مورد گفت: این سلاح ها بسیار خاص بوده و چنانچه سارقین بخواهند آنها را برای فروش عرضه کنند بلافاصله توسط مردم قابل شناسایی هستند. برای مثال سلاح مگنوم مسروقه تنها یکی از این مدل وجود دارد که تماما از کروم ساخته شده است.

 

جیمز باند نام شخصیت داستانی جاسوسی است که در سال 1952 توسط نویسندهٔ انگلیسی، یان فلمینگ خلق شد و در دوازده رمان، دو داستان کوتاه و مجموعه‌ای از فیلم‌های سینمایی حضور می‌یابد. در مجموعهٔ داستان‌های جیمز باند، وی مأمور کارکشتهٔ سازمان مخفی MI6 انگلیس است و شمارهٔ ویژهٔ سازمانی او و نام رمز خاصش "007" است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------