آنجلینا جولی دلیل جدایی‌اش از برد پیت را فاش کرد



اخبار,اخبار فرهنگی,آنجلینا جولی و برد پیت
آنجلینا جولی و برد پیت که سال ۲۰۱۴ ازدواج کردند دو سال بعد تصمیم به جدایی گرفتند.

به گزارش ایران آرت، آنجلینا جولی می‌گوید برای "خوشبختی" خانواده‌اش از برد پیت جدا شده و همچنان بر "التیام" اعضای خانواده تمرکز کرده است. جولی ۴۵ ساله از پیت ۵۶ ساله سه فرزند به دنیا آورد و سه کودک دیگر را به فرزندی پذیرفت.

 

جولی و پیت پس از "آقا و خانم اسمیت" با یکدیگر آشنا شدند و در سال ۲۰۱۴ ازدواج کردند. آن‌ها سپتامبر سال ۲۰۱۶ تصمیم به جدایی گرفتند. 

 

این بازیگر، کارگردان و فعال حقوق بشر به "ووگ" می‌گوید: "برای خوشبختی خانواده‌ام جدا شدم. تصمیم درستی بود. همچنان بر روی التیام آن‌ها تمرکز می‌کنم. برخی از سکوت من سوء استفاده کردند، و فرزندانم در رسانه‌ها دروغ‌هایی در مورد خودشان دیدند، اما من به آن‌ها یادآور شدم که می‌دانند حقیقت چیست و در ذهن‌شان چه می‌گذرد. در واقع، آن‌ها شش انسان جوان بسیار شجاع و نیرومندند."

 

دو پسر بزرگ‌تر جولی به نام‌های مداکس و پکس اهل کامبوج و ویتنام هستند. جولی اعتراف می‌کند که در مورد پذیرفتن آن‌ها به فرزندی از دو کشور کامبوج و ویتنام که در دهه‌های ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ وارد جنگ با یکدیگر شده‌اند تردید داشته است: "درست است، به این مسئله فکر کرده‌ام. در ابتدا فکر می‌کردم که از ویتنام کودکی را به فرزندی نپذیرم زیرا مد اهل کامبوج بود و آن دو کشور تاریخچه‌ی پیچیده‌ای داشته‌اند."

 

جولی اضافه می‌کند: "اما بعد کتابی در مورد حقوق بشر می‌خواندم و چشم به تصویر یک سرباز ویتنامی افتاد که توسط آمریکایی‌ها اسیر شده بود. به کشور خودم فکر کردم و مداخله‌ی ما در آسیای جنوب شرقی. به آینده‌ای فکر کردم که همگی ما اعضای یک خانواده بودیم. خیلی خوشبخت بودم که به من اجازه دادند مادرشان باشم. هر روز خدا را شکر می‌کنم."

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------