بهزاد فراهانی: سرطان بهمن مفید را نکشت، غصه کشت/ در این ۲۰ سال گذشته، چقدر او دوست داشت کار کند و عده‌ای نگذاشتند



اخبار,اخبار فرهنگی,بهزاد فراهانی
بهزاد فراهانی که خودش را عضوی از خانواده بهمن مفید می‌داند، با تایید خبر درگذشت این بازیگر، تاکید کرد که سرطان او را نکشت، بلکه غصه کشت.

به گزارش خبرآنلاین، بهمن مفید، بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینمای ایران، پس از یک دوره طولانی مبارزه با سرطان ریه، عصر امروز (یک‌شنبه ۲۶ مرداد)، در سن ۷۸ سالگی درگذشت.

 

بهزاد فراهانی که سال‌های طولانی با خانواده هنرمند مفید دوستی و ارتباط داشته است، با تایید این خبر گفت: «ساعت ۶ عصر امروز، بهمن [مفید] بر اثر بیماری سرطان، درگذشت. او مدتی پیش به سرطان ریه مبتلا شده بود که متاسفانه با متاستاز، این بیماری در بدنش گسترش یافت.»

 

او ادامه داد: «هنگام مرگ بهمن، من بالای سر او بودم. الان هم حالم خوب نیست، چرا که همه‌اش فکر می‌کنم در این ۲۰ سال گذشته، چقدر او دوست داشت کار کند و عده‌ای نگذاشتند. نه تنها در سینما، بلکه اجازه حضور روی صحنه تئاتر را هم به او ندادند.»

 

این بازیگر افزود: «سرطان بهمن مفید را نکشت، غصه او را کشت. آن‌ها که نگذاشتند بهمن مفید به کاری که عشق داشت بپردازد، باعث مرگ او شدند. همان‌طور که جلوی کارِ ناصر ملک مطیعی و فردین را هم گرفتند.»

 

بهزاد فراهانی تاکید کرد: «من عضوی از خانواده مفیدها بودم. شاگرد استاد غلامحسین مفید بودم، شاگرد بیژن [مفید] بودم و شاگرد خودِ بهمن. از دهه ۴۰ با هم کار می‌کردیم. واقعا متاسفم.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------