کیرا نایتلی در نقش یک موجود افسانه‌ای



اخبار,اخبار فرهنگی,کیرا نایتلی
"مار اسکس" ماجرای زن بیوه‌ای با بازی نایتلی است که بر اساس رمانی با همین نام نوشته سارا پری ساخته خواهد شد.

به گزارش ایران آرت، کیرا نایتلی ستاره‌ی فیلم "بازی تقلید" در پروژه‌ی تاریخی دیگری بازی می‌کند. دوشنبه (۲۴ آگوست) گزارش شد که نایتلی برای بازی در اقتباس تلویزیونی از رمان "مار اسکس" نوشته‌ی "سارا پری" با اپل‌تی‌وی+ به توافق رسیده است.

 

این شبکه سفارش ساخت یک فصل از سریال را برای کمپانی "سی-سا فیلمز" صادر کرده است. این کمپانی سابقه‌ی تولید فیلم "سخنرانی پادشاه" را دارد. کارگردانی سریال به "کلیو بارنارد" سازنده‌ "غول خودخواه" را دارد. "آنا سیمون" نویسنده‌ی مینی‌سریال تاریخی "خانم ویلسون" بی‌بی‌سی با بازی "روث ویلسون" و "ایان گلن" نیز نگارنده فیلمنامه خواهد بود.

 

"مار اسکس" ماجرای زن بیوه‌ای به نام کورا با بازی نایتلی را دنبال می‌کند که با مرگ همسرش به تازگی از بند یک ازدواج ناموفق رها شده و از لندن ویکتوریایی به دهکده‌ی کوچکی در اسکس می‌رود. مردم دهکده معتقدند که یک موجود افسانه‌ای که "مار اسکس" می‌نامندش به این منطقه بازگشته است. رمان پری که در سال ۲۰۱۶ عرضه شده، داستانی در سال ۱۸۹۳ روایت می‌کند. این کتاب در "جوایز کتاب بریتانیا" به عنوان کتاب سال انتخاب شد.

 

نایتلی، بارنارد و سیمون تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه خواهند بود. دیگر تهیه‌کنندگان سریال "جیمی لورنسن"، "پاتریک والترز"، "ایان کنینگ"، "امیلی شرمن" و "آندریا کورنول" خواهند بود. اپل‌تی‌وی+ پیش‌تر سفارش ساخت درام بریتانیایی دیگری نام "اسب‌های کند" (Slow Horses) با بازی "گری اولدمن" را صادر کرده بود.

 

"کیرا نایتلی" ۳۵ ساله اخیراً در فیلم "بدرفتاری" ظاهر شده. این فیلم ۱۳ مارس در بریتانیا اکران شد و بیش از ۶۰۰ هزار دلار فروخت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------