آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

روایت پاریس هیلتون از تجربه وحشتناک آزار جسمی و روحی



اخبار,اخبار فرهنگی,پاریس هیلتون
پاریس هیلتون، هنرپیشه، خواننده و مدل آمریکایی در تازه‌ترین مصاحبه خود گفت پس از ورودش به کانون اصلاح و تربیت مدرسه Provo Canyon مستقر در یوتا در دوران نوجوانی، قربانی سوءاستفاده جسمی و روحی شده است. به عقیده او این مکان برای زندگی "وحشتناک" است؛ زیرا، کارکنان آن مبتلا به "سادیسم" بودند و می‌خواستند کودکان را شکنجه و آزار دهند.

به گزارش ایران آرت، هیلتون گفت که مورد ضرب و شتم قرار گرفته و مجبور به مصرف قرصی به نام "بچه لوس" شده که یک بار او را خفه کرده است. زمانی که پدر و مادر هیلتون متوجه شدند که او مدرسه را رها کرده و شبانه به مهمانی می‌رود، او را به این مدرسه فرستادند و معلوم شده که این خاطره، یکی از تاریک‌ترین نقاط زندگی پاریس است.

 

این مدرسه پس از آن زمان مالکیت خود را تغییر داده و توسط سایر بازماندگان نیز مورد شکایت قرار گرفته است که همگی آن‌ها از سوءاستفاده در زمان حضورشان در آن مکان نامناسب سخن می‌گفتند.

 

هیلتون در این باره به روزنامه تایمز گفت: آن روزها واقعا وحشتناک بودند. هر روز افرادی که در آن جا کار می‌کردند، رفتارهای سادیسمی داشته و می‌خواستند کودکان را شکنجه و آزار دهند. من چنین جایی را برای هیچ کسی آرزو نمی‌کنم. آن‌ها حتی بعضی اوقات بچه‌ها را نیز به درون سلول‌های انفرادی می‌فرستادند. آن‌ها دوست داشتند تا حد ممکن شما را تخریب کنند.

 

حریم خصوصی پاریس هیلتون

به گزارش تایمز، کانون اصلاح و تربیت نامناسب هیلتون از آن زمان به بعد مالکیت خود را تغییر داده؛ اما، هنوز هم توسط سایر بازماندگان مورد شکایت قرار گرفته است. آن‌ها ادعا می‌کنند که زمان حضورشان در این مدرسه، مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند. در گزارشی، مالکان جدید در هنگام تماس تایمز با آن‌ها از اظهار نظر درباره حاکمان قبلی خودداری کردند. هیلتون همچنین در مستند جدید خود با نام "این پاریس است" (This Is Paris) که ماه آینده اکران خواهد شد، به این موضوع پرداخته است. این فیلم همچنین دوران سخت دیگری را برای هیلتون در زمان جوانیش به تصویر می‌کشد. او تنها چند سال پس از ترک مدرسه اصلاح و تربیت، با پخش فیلم جنسی خصوصیش که در 20 سالگی با نامزدش "ریک سالومون" (Rick Salomon) فیلمبرداری شده بود، روبرو گردید.

 

هیلتون در سال 2018 به "ماری کلر" (Marie Claire) گفت که این فیلم شرم‌آورترین و تحقیرآمیزترین اتفاق زندگیش بوده و عمیقا سلامت روان او را تحت تأثیر قرار داده است. در ماه فوریه، او در مصاحبه‌ای با Cosmopople در مورد سلامت روان خود و این که چگونه برای "اعتماد کردن" دچار مشکل شده، صحبت کرد. با این که او تحت روان درمانی قرار گرفته، اما نمی‌تواند فردی را برای مدت زمان زیادی در کنار خود داشته باشد و واقعا به کسی اعتماد ندارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------