سلنا گومز ستاره یک فیلم ترسناک شد



اخبار,اخبار فرهنگی,سلنا گومز
سلنا گومز در سال‌های اخیر مشارکت بیشتری در تولید پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی در پشت دوربین داشته است.

به گزارش ایران آرت، سلنا گومز به فیلم ترسناک و روانشناسانه "خانه عروسکی" (Dollhouse) پیوست که داستانی در مورد دنیای مد در نیویورک روایت می‌کند. گومز به همراه "شان لوی" و "دن کوئن" از کمپانی "۲۱ لپس" تهیه‌کننده‌ی فیلم نیز خواهد بود. حقوق بین‌المللی فیلم در اختیار استودیوی اس‌تی‌اکس است.

 

این فیلم یک تریلر روانشناسانه شبیه به "قوی سیاه" (Black Swan) توصیف شده و کارگردان آن هنوز مشخص نیست. "مایکل پیسلی" فیلمنامه‌ی این پروژه را به نگارش درآورده است.

 

گومز در سال‌های اخیر مشارکت بیشتری در تولید پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی در پشت دوربین داشته است. او یکی از تهیه‌کنندگان "هتل ترنسیلوانیا ۴" و کمدی رمانتیک تحسین‌شده‌ی "گالری قلب‌های شکسته" (Broken Hearts Gallery) خواهد بود.

 

گومز علاوه بر این در حین پاندمی سریال آشپزی "سلینا+سرآشپز"  را برای HBO Max ساخته و قرار است در "تنها قتل‌های ساختمان"مقابل "استیو مارتین" و "مارتین شورت" قرار می‌گیرد.

 

"۲۱ لپس" اخیراً فیلم ترسناک "سرزمین مادری" را به لاینزگیت و "من و همسرم مزرعه خریدیم"را به نت‌فلیکس فروخته است. این کمپانی سریال "معماهای مجهول" را نیز برای نت‌فلیکس ریبوت کرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------