مارگو رابی در نقش یک سارق بازی می‌کند



اخبار,اخبار فرهنگی,مارگو رابی
اولین تریلر فیلم «سرزمین خیال» با بازی «مارگو رابی» در نقش یک سارق بانک در سال‌های «افسردگی بزرگ» منتشر شد.

به گزارش ایران آرت، اولین تریلر فیلم «سرزمین خیال» با بازی «مارگو رابی» در نقش یک سارق بانک در سال‌های «افسردگی بزرگ» منتشر شد. «فین کول» بازیگر سریال «پیکی بلایندرز» (Peaky Blinders) در کنار رابی نقش مرد جوانی را بازی کرده است که رؤیای گریز از شهر کوچکی در تگزاس را دارد. وقتی که مرد با شخصیت رابی برخورد می‌کند که زخمی و در حال فرار است، سر دو راهی تحویل سارق و دریافت جایزه و مجذوب او شدن قرار می‌گیرد. 

 

«تراویس فیمل» ستاره‌ی سابق «وایکینگ‌ها» (Vikings)، «کری کاندن»، و «لولا کرک» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود. «مایلز جوریس-پیرافیت» کارگردان و «نیکلاس زوارت» نویسنده‌ی فیلمنامه است. این پروژه محصول کمپانی «تایتان»، «لاکی‌چپ اینترتینمنت» و «اوتوماتیک» است. استودیوی ورتیکال اینترتینمنت از ۱۳ نوامبر این فیلم را در بیش از ۱۰۰ سالن سینما در آمریکا اکران و از ۱۷ نوامبر در پلتفرم‌های دیجیتال منتشر می‌کند.

 

رابی در سال ۲۰۲۰ فیلم «پرندگان شکاری» (Birds of Prey) را روی پرده داشت که با بودجه حدود ۱۰۰ میلیون دلاری ساخته شده بود اما تنها ۲۰۱.۹ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. او در سال ۲۰۱۹ نیز  در فیلم‌های «روزی روزگاری در هالیوود» (Once Upon a Time in Hollywood) و «بمب خبری» (Bombshell) بازی کرد.

 

«سرزمین خیال» اکتبر سال ۲۰۱۷ فیلمبرداری شد و بهار سال ۲۰۱۹ در جشنواره‌ی ترایبکا روی پرده رفت. این فیلم در حال حاضر از ۱۱ نقد امتیاز ۸۲ درصد دریافت کرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------