اکبر عبدی از سریال نون.خ جدا شد



اخبار,اخبار فرهنگی,سریال نون خ
سعید آقاخانی می‌گوید که «درباره هر چیزی حرف بزنیم به یکی برمی‌خورد. الان هم همه آشنا دارند و می‌توانند جلوی کار را بگیرند و از هر جایی برای ما مشکل ایجاد کنند، بنابراین خیلی باید با احتیاط پیش برویم»…

به گزارش شهروندآنلاین، "سعید آقاخانی" کارگردان سریال تلویزیونی «نون.خ» گفت اکبر عبدی که قرار بود در سومین قسمت این سریال حضور داشته باشد، از بازی در سریال انصراف داده است. این مهم‌ترین خبری است که در روزهای اخیر درباره سریال «نون. خ» اعلام شده است.

 

سعید آقاخانی در جمع خبرنگاران گفت: «قرار بود اکبر عبدی هم در این سریال حضور داشته باشد، ولی متأسفانه مشکلاتی پیش آمد که خودش دوست نداشت در کار باشد.»

 

ادامه همان راه قبلی

در نشست مطبوعاتی سریال «نون. خ» که همزمان با تصویربرداری فصل سوم این مجموعه انجام شد؛ کارگردان سریال درباره موضوعات بسیاری صحبت کرد، از جمله درباره فضای کلی سریال که آقاخانی گفت در ادامه فصل‌های قبلی و طی همان روند و همان قصه بومی ادامه خواهد داشت. آقاخانی درباره شرایط کرونایی جامعه هم صحبت کرد و عنوان داشت که «نون.خ» اولین کاری است که بازیگرانش با ماسک بازی می‌کنند و یک کاراکتر کرونایی هم در کار دارد. کارگردان این سریال پربیننده فیلمبرداری در شرایط کرونایی حاضر را کار دشواری خواند و گفت: «فارغ از اینکه کرونا خیلی شرایط را سخت کرده و حتی از ارتباط گرفتن بازیگران در حین بازی جلوگیری کرده- که بازیگران نمی‌توانند با هم ارتباط داشته باشند؛ دشواری‌های دیگری را نیز در روزهای فیلمبرداری از سر گذرانده‌ایم. از جمله اینکه اینجا هوا منفی ۱۰ درجه هم بوده و کار کردن در چنین شرایطی به شدت دشوار است.»

 

شوخی‌های سیاسی

دیگر موضوعی که در نشست مطبوعاتی سریال «نون. خ» مطرح شد، شوخی‌های خاص و اغلب سیاسی این سریال بود که به گفته کارگردان سریال «مواقعی که می‌ترسیدیم و نگرانی داشتیم که بهشان بربخورد، هیچ مشکلی پیش نیامد و برعکس از جایی که نمی‌ترسیدیم، واکنش‌هایی داشتیم و خیلی‌ها دلخور شدند.» با توجه به همین شرایط هم هست که سعید آقاخانی گفت: «خیلی باید با احتیاط پیش برویم، چون درباره هر چیزی حرف بزنیم به یکی برمی‌خورد و الان هم همه آشنا دارند و می‌توانند جلوی کار را بگیرند و از هر جایی برای ما مشکل ایجاد کنند.»

 

سری سوم نون. خ

اینکه سریالی به ساخت سری سومش می‌رسد، یعنی تا حد زیادی موفق بوده و مخاطبان تلویزیون خواهان ادامه تولیدش بوده‌اند. سعید آقاخانی رضایت و شادمانی تماشاگران را هدف اصلی گروه سازنده «نون. خ» می‌داند: «تمام تلاش ما این بود که مردم شاد شوند و تلاش سازندگان همه کارهای کمدی این است که مردم با لحظات کمدی، کاراکترهای شیرین و موقعیت‌های درست جذب کار شوند.» اتفاقی که به نظر می‌آید تا حد زیادی رخ داده است و سازندگان «نون. خ» در رسیدن به هدف‌شان موفق بوده‌اند.

 

نون. خ 4؛ آری یا نه؟

اما آیا سری چهارم «نون. خ» نیز ساخته خواهد شد؟ سعید آقاخانی می‌گوید که بعد از دیدن بازخوردهای فصل سوم درباره توقف یا ادامه تولید سریال تصمیم‌گیری خواهد شد. او می‌گوید: «در حال حاضر در اواخر کار هستیم و حدود دو هفته دیگر تصویربرداری این سری تمام می‌شود. برای فصل جدید هم باید بگویم که قصه کشش این امر را دارد، ولی اول باید این فصل پخش شود و ببینیم بازخورد چیست و اگر خوب بود، تولید را ادامه دهیم.» آقاخانی در ادامه با اشاره به اینکه «خود ما کاراکترها و فضا را دوست داریم و من خودم هم کاراکترم را دوست دارم» می‌گوید که به دلیل این علاقه‌ای که وجود دارد، گروه علاقه دارند که این سریال ادامه داشته باشد. با این حال به بازخوردها بستگی دارد که اگر خوب باشد، گروه این امید را دارد.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------