آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

۴ بازیگر سرخ‌پوست به فیلم جدید اسکورسیزی اضافه شدند



فیلم قاتلان ماه کامل,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
«قاتلان ماه کامل» پروژه جدید مارتین اسکورسیزی ۴ بازیگر سرخپوست را به جمع بازیگرانش افزود تا در کنار لئوناردو دی کاپریو و رابرت دنیرو جلوی دوربین بروند.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، اعضای جدید گروه بازیگران فیلم «قاتلان ماه کامل» معرفی شدند. تانتو کاردینال، کارا جید میرز، جانیی کالینز و جیلان دیون بازیگران سرخپوست به گروه بازیگران فیلم بعدی اسکورسیزی افزوده شدند.

 

این پروژه که با اقتباس از کتاب پرفروش دیوید گرین ساخته می‌شود درباره مجموعه‌ای از قتل‌ها در قبیله اوسیج در دهه ۱۹۲۰ در اوکلاهما است که به دلیل پیدا شدن نفت در قلمروشان به ثروت رسیدند.

 

کاردینال که بازیگر «با گرگ‌ها می‌رقصد» بوده در نقش لیسی کیو مادر کالی بورکهارت که نقشش را لیلی گلداستون بازی می‌کند، جلوی دوربین می‌رود.

 

میرز، کالینز و دیون نیز نقش خواهران مالی یعنی آنا، ریتا و مینی را بازی می‌کنند. پیشتر اعلام شده بود جسی پلیمونس هم از بازیگران این فیلم خواهد بود.

 

اسکورسیزی تهیه کننده و کارگردان فیلم برمبنای فیلمنامه‌ای است که اریک راث نوشته است. «اپین وی پروداکشنز» متعلق به دی کاپریو هم از تهیه کنندگان فیلم است.

 

کاردینال که متولد آلبرتا است در بیش از ۱۰۰ فیلم و سریال تلویزیونی بازی کرده است. وی با ایفای نقش بومیان آمریکا راهش را به صنعت فیلم باز کرد. وی جایزه جنرال گاورنور کانادا را که بالاترین افتخار کانادا در زمینه هنر است در کارنامه دارد و جایزه سینمایی ارلی گری این کشور را هم دریافت کرده است.

 

میرز از قبیله ویچیتا است و در فینیکس متولد شده و در شهری کوچک از آریزونا بزرگ شده است. وی نیز بازیگر فیلم‌های متعددی بوده است.

 

کالینز که از قبلیه سیوکس از مونتانا است در رشته بازیگری دانشگاه مکزیکو فارغ التحصیل شده است.

 

دیون نیز بازیگر کانادایی است که کارش را با بازی در سریال های کوچک تلویزیونی شروع کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------