آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

چرا «پایتخت ۷» ساخته نشد؟



سریال پایتخت,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
در شرایطی که در مقطعی از سال زمزمه ساخت سری هفتم از سریال «پایتخت» به گوش می رسید، در نهایت تلویزیون نوروز ۱۴۰۰ به پخش قسمت های جدید و باقیمانده از فصل ششم این سریال اکتفا کرد.

به گزارش ایسنا، شبکه اول سیما مدتی است که بازپخش خلاصه قسمت های سری ششم از مجموعه نوروزی «پایتخت» را آغاز کرده و قرار است در ادامه در روزهای ۲۹ و ۳۰ اسفند ماه، دو قسمتی که وعده ساخت آن در همان نوروز ۹۹ داده شده بود را روی آنتن ببرد.

 

این قسمت های جدید تحت تاثیر کرونا، به موضوعاتی در این ارتباط خواهد پرداخت.

 

اما در شرایطی که در مقطعی از نیمه دوم سال، خبر ساخت «پایتخت ۷» برای نوروز ۱۴۰۰ به گوش می رسید، در نهایت حاشیه هایی چون اعلام درخواست دستمزد بالا توسط برخی عوامل توسط تعدادی از رسانه ها و همچنین تاکید بر حذف عده ای دیگر از بازیگران از سوی تلویزیون، در نهایت سازندگان را به اعلام خبری مبنی بر انصراف از ساخت رهنمون کرد.

 

پس از آن تا مدتی خبری از ساخت «پایتخت ۷» نبود تا اینکه از سوی گروه سازندگان اعلام شد که طبق وعده ای که به مخاطبان برای تولید قسمت های پایانی سری ششم داده اند، این قسمت ها قرار است ساخته شود.

 

تلویزیون زمان پخش را انتهای سال ۹۹ اعلام کرد و در ادامه هم تاریخ دقیق، دو روز پایانی اسفند ماه اعلام شد. اما در این فاصله رییس صداوسیما هم در دیداری با سیروس مقدم ـ کارگردان پایتخت ـ گفت وگویی را درباره سکانس حاشیه دار فصل ششم و همچنین ادامه ساخت «پایتخت ۷» انجام دادند.

 

در نهایت امروز ـ ۲۳ اسفند ماه ـ حمید شاه آبادی، معاون سیما که برای اعلام برنامه های نوروزی تلویزیون در جمع خبرنگاران حاضر شده بود، در پاسخ به پرسشی درباره ساخت «پایتخت ۷» اینگونه عنوان کرد: «تصمیم ما برای ساخت «پایتخت ۷» جدی است؛ صحبت ها انجام شده و ما فقط به خاطر اینکه عجله ای نشود و فیلمنامه به درستی نوشته شود، «پایتخت ۷» را برای نوروز ۱۴۰۰ نداشتیم؛ چراکه برای ما محتوا و فیلمنامه بسیار مهم است.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------