واکین فینیکس با نامزدش همبازی شد



واکین فینیکس،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
واکین فینیکس به همراه شریک زندگی‌اش رونی مارا در فیلم جدید لین رمزی کارگردان مشهور اسکاتلندی ایفای نقش می‌کند.

به گزارش ایران آرت، لین رمزی فیلمساز اسکاتلندی که در "هرگز اینجا نبوده‌ای" با "واکین فینیکس" همکاری کرده، برای پروژه جدیدی به نام "پلاریس" این بازیگر برنده اسکار را برگزیده است. "رونی مارا" شریک زندگی واقعی فینیکس نیز در این فیلم نقش‌آفرینی خواهد کرد. از داستان فیلم جزئیاتی فاش نشده اما رمزی تولید این فیلم را به تأیید رسانده است.

 

رمزی با حضور در جشنواره فیلم بین‌المللی والنسیا به "ال اسپانیول" می‌گوید: "این مرد دیوانه است، اما بهترین بازیگری است که ملاقات کرده‌ام. هر کاری که در محل فیلمبرداری می‌کند دلیل دارد. وقتی ایده اریجینالی چون این دارید کار بسیار سخت‌تر است، اما وقتی خود را آماده فیلمی با واکین می‌کنید هیجان‌زده نشدن غیرممکن است."

 

فینیکس در حال حاضر برای "بلوار ناامیدی" آری استرکارگردان "میدسامر" و "موروثی" در مونترال جلوی دوربین رفته و قرار است در فیلم "توشه" "ریدلی اسکات" مقابل "جودی کومر" نقش "ناپلئون" را بازی کند. فینیکس و اسکات نیز پیش‌تر در فیلم "گلادیاتور" با یکدیگر همکاری کرده بودند.

 

در گزارش "ال اسپانیول" آمده است که رمزی از داستان کوتاه "تشک سنگی"نوشته "مارگارت آتوود" و "دختری که تام گوردون را دوست داشت" استیون کینگ دو فیلم بلند می‌سازد. اقتباس از اثر کینگ و داستان کوتاه آتوود در سال ۲۰۲۰ گزارش شده بود.

 

داستان کوتاه آتوود در سال ۲۰۱۱ توسط "نیویورکر" منتشر شد و داستانی در مورد زنی شصت و چند ساله به نام "ورنا" روایت کرد که پس از درگذشت همسرش "به مرگ طبیعی" تصمیم می‌گیرد برای یافتن همسری دیگر سفر آغاز کند، اما در این سفر کشف می‌کند که یکی از مسافرین وقتی پانزده ساله بوده به او تجاوز کرده است. ورنا سپس برای کشتن مرد با سنگ باستانی ۱.۹ میلیارد ساله استروماتولیت نقشه می‌کشد.

 

رمان کینگ در مورد دختر نه ساله‌ای است که در کوهستان راه را گم می‌کند و تنها گریزگاهش رادیویی قابل حمل است – او یکی از هواداران تیم بوستون رد ساکس و تام گوردن بازیکن این تیم است و در حالی که به گزارش مسابقه بیسبال گوش می‌دهد در مورد نجات خود به دست تام گوردن خیال‌بافی می‌کند.

 

در حال حاضر مشخص نیست که رمزی تولید کدامیک از این پروژه‌ها را در اولویت قرار خواهد داد، اما سرمایه‌گذاران بدون تردید به ساختن شدن فیلم فینیکس و مارا تمایل بیشتری خواهند داشت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------