«جیمز مایکل تایلر» بازیگر سریال فرندز به سرطان مبتلا شد



جیمز مایکل تایلر،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
جیمز مایکل تایلر، ستاره سریال "دوستان" (Friends) از سپتامبر سال ۲۰۱۸ که با سرطان مبارزه می‌کند به کرونا مبتلا شد.

به گزارش ایران آرت، تایلر دیروز دوشنبه (۲۱ ژوئن) در مصاحبه با برنامه "تودی" فاش کرد: "سرطان پروستات پیشرفته‌ای که تا استخوان‌هایم گسترش پیدا کرده را در من تشخیص دادند. تقریباً از سه سال گذشته با این بیماری درگیرم. به مرحله ۴ رسیده. آخرین مرحله. یعنی عاقبت، می‌دانید، احتمالاً مرا می‌گیرد."

 

تایلر توضیح می‌دهد: "در آن زمان ۵۶ ساله بودم، و پی‌اس‌ای را بررسی کردند، یعنی "پادگن ویژه پروستات". عددش فوق‌العاده بالا بود… وقتی آنلاین شدم و نتیجه آزمایش خون و عملکرد خون را دیدم فوراً متوجه شدم که یک جای کار به‌شدت می‌لنگد. پزشکم فوراً تماس گرفت و گفت: "باید فردا مراجعه کنید چون ممکن است پروستات شما مشکلی جدی داشته باشد.""

 

او در ادامه می‌گوید به مدت یک سال درمان مؤثری را پی گرفته است: "تمام کاری که باید می‌کردم این بود که قرصی را صبح و شب مصرف می‌کردم و بوم، زندگی به حالت عادی بازگشت. راستش احساس می‌کردم حالم خوب شده. هیچ علائمی نداشتم و احساس نمی‌کردم."

 

اما سرطان در ابتدای پاندمی به استخوان تایلر می‌رسد و پایین تنه او را از کار می‌اندازد. او می‌گوید: "یکی از آزمایش‌ها را از دست دادم، و این اتفاق خوبی نبود. سرطان تصمیم گرفت که در حین پاندمی تغییر و پیشرفت کند."

 

تایلر اضافه می‌کند: "مردها گزینه‌های دیگری هم خواهند داشت اگر زودتر از من تشخیصش دهند. دفعه بعد که برای چک‌آپ سالانه خود می‌روید، از پزشک خود بخواهید تست پی‌اس‌ای بگیرد. به راحتی قابل تشخیص است… اگر سرطان از پروستات به استخوان‌ها برسد که این مورد شایع‌ترین است، کنترلش بسیار سخت‌تر خواهد شد."

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------