اعتراف عجیب آنیا تیلور جوی ستاره سریال گامبی وزیر



آنیا تیلور جوی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
آنیا تیلور-جوی فاش کرده است که زمانی تحمل دیدن چهره خودش را روی پرده سینما نداشته است.

به گزارش ایران آرت، ستاره "گامبی وزیر" به تازگی در مصاحبه با "هالیوود ریپورتر" اعتراف کرده است که پس از دیدن بازی خود در "ساحره" (The Witch) رابرت اگرز احساس ناخوشایندی داشته. آن فیلم ترسناک در سال ۲۰۱۵ در جشنواره ساندنس اکران شد و تیلور-جوی را به شهرت رساند.

 

آنیا تیلور-جوی می‌گوید:‌ "راب [اگرز] شاید دو ساعت پیش از نمایش آن به مخاطبین فیلم را به ما نشان داد، و من به‌شدت ناراحت شدم. فکر کردم که هرگز دوباره کار نخواهم کرد، هنوز وقتی در موردش فکر می‌کنم به خود می‌لرزم. بدترین احساس دنیا را داشتم: "کسانی که در دنیا از همه بیشتر دوست دارم را ناامید کرده‌ام. کارم را درست انجام نداده‌ام." و در حالی که فرد تقریباً پرحرفی هستم، دوست دارم حرف بزنم و ارتباط برقرار کنم، هیچ حرفی نمی‌زدم، فقط گریه می‌کردم. نمی‌توانستم تحمل کنم که چهره‌ام را به آن بزرگی می‌بینم."

 

تیلور-جوی با این حال به بازیگری ادامه داد و پس از "ساحره" در فیلم "شکاف"، "جهش‌یافتگان جدید"، "اما" و مینی‌سریال پربیننده "گامبی وزیر" نت‌فلیکس بازی کرد. او به زودی در پیش‌درآمد "فیوریوسا" برای "جورج میلر" جلوی دوربین خواهد رفت و اخیراً در "شمالی" دوباره با "رابرت اگرز" همکاری کرده است.

 

تیلور-جوی در پاسخ به این پرسش که وقتی متوجه شده "گامبی وزیر" سریالی پربیننده شده چه واکنشی نشان داده می‌گوید: "در بلفاست، ایرلند شمالی بودم، به همراه رابرت اگرز، فیلمی به نام "شمالی" را می‌ساختیم که من بسیار به آن افتخار می‌کنم. منظورم این است که "شمالی" و "گامبی وزیر" تفاوت‌های زیادی دارند. تنها و منزوی در یک آپارتمان نشسته بودم و چیزی جز موبایل به همراه نداشتم، و این موبایل اطلاعاتی به من می‌داد که نمی‌توانستم باور کنم. اما بعد خوشبختانه کیت آمد و پیش من ماند – کیت دیکی، که در "ساحره" نقش مادر مرا بازی کرده – و هر روز اطلاعات بیشتری منتشر می‌شد، و من به او نگاه می‌کردم و می‌گفتم: "فکر می‌کنم موفق بوده. فکر می‌کنم مردم سریال را دوست داشته‌اند."

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------