شهرزاد کمال‌زاده در بیمارستان/ از مردم می‌خواهم برایم دعا کنند



شهرزاد کمال‌زاده،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون در بیمارستان بستری شده و دوران نقاهت را می‌گذراند؛ از مردم درخواست کرده که برایش دعا کنند.

به گزارش تسنیم، شهرزاد کمال‌زاده با بازی در سریال "هزاران چشم" ساخته کیانوش عیاری نخستین حضور تلویزیونی خود را تجربه کرد و نیز از سال 1383 با بازی در نقشی کوتاه در فیلم "دیشب باباتو دیدم آیدا" به کارگردانی رسول صدرعاملی وارد سینما شد. او پس از چندین سال حضور در تلویزیون و سینمای ایران، در بهار سال 1391 با پخش سریال "راه طولانی" به کارگردانی رضا کریمی از شبکه یک و بازی در نقش «بهاره» به شهرت رسید.

 

یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های او در سریال "آرام می‌گیریم" به کارگردانی روح‌الله سهرابی بود که در نقش یک دختر معتاد ظاهر شد و مخاطبان زیادی را باخود همراه کرد. در کنار کارهای سینمایی و نمایش‌خانگی او، شاید بیشتر در سریال‌های تلویزیونی "بوی باران"، "گاندو"، "دختر گمشده" و اپیزودهای "شاید برای شما هم اتفاق بیفتد" دیده شد. 

 

او در بیمارستان بستری شده و دوران نقاهت را می‌گذراند. وقتی با او تماس گرفتیم فقط گفت کرونا ندارم اما ریشه بیماری‌ام هنوز مشخص نشده و نمی‌توانم درباره‌اش صحبتی داشته باشم. فقط از مردم می‌خواهم دعایم کنند هرچه زودتر بتوانم سلامتی خودم را به دست بیاورم و امیدوارم همه در سلامتی کامل باشند.

 

کمال‌زاده همچنین تأکید کرد فعلاً تحت درمانم و نمی‌توانم زیاد صحبت کنم؛ فقط می‌توانم بگویم حالم نسبت به روزِ اولی که بستری شدم، خیلی بهتر است. 

 

همان‌طور که در صفحه اینستاگرامی‌اش نوشته و از کسانی که جویای احوالش شده‌اند تشکر کرده است. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------