واکنش IMDB به کمپین علیه فیلم فرهادی



فیلم قهرمان،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
امتیازدهی به فیلم «قهرمان» در سایت IMDB متوقف شد.

به گزارش سینما دیلی، سایت IMDB که یک محیط تخصصی برای دادن رای و انتشار نقد‌ کاربران به فیلم‌هاست، طی هفته‌ی گذشته شاهد اقدام عجیبی از سوی گروهی از کاربران بود که تصمیم گرفتند به دلایلی غیرسینمایی، به طور همزمان به فیلم اصغر فرهادی کمترین امتیاز ممکن را بدهند. همین باعث شد تا IMDB، امکان دادن امتیاز به «قهرمان» را فعلا مسدود کند.

 

این در حالی است که پس از اکران «قهرمان» در جشنواره‌ی کن، امکان امتیاز دادن برای کاربران سایت IMDB باز شده بود و تا پایان جشنواره‌ی کن فیلم فرهادی امتیاز بالایی در این سایت داشت. اما پس این جشنواره اتفاقات دیگری رقم خورد و IMDB بخش امتیاز کاربران این فیلم را فعلا غیرفعال کرده و حتی امتیاز این فیلم را نمایش نمی‌دهد.

 

این غیرفعال کردن امتیازدهی در سایت IMDB، در زمان فعالیت‌های غیرعادی کاربران یا حملات سایبری به این سایت صورت می‌گیرد و احتمالا تا شروع اکران فیلم فرهادی این بخش بسته باشد.

 

لازم به ذکر است که طی چند روز گذشته و بعد از اختتامیه‌ی جشنواره کن، «قهرمان» نمایش تازه‌ای نداشته. با این حال، طی همین چند روز حدود 900 نفر به یکباره به فیلم اصغر فرهادی، امتیاز 1 (کمترین امتیاز ممکن در IMDB) را داده‌اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------