ملیکا زارعی به کرونا مبتلا شد



ملیکا زارعی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
ملیکا زارعی از ابتلای خود به کرونا خبرداد و بیان کرد: با وجود رعایت پروتکل‌ها ناباورانه مبتلا شدم، در دنیای عجیب و پر از ترس کرونا رفتم! قادر نیستم در جملات توصیف کنم چقدر سخت بود، اما سعی میکنم با قدرت عبور کنم.

به گزارش ایسنا، این مجری تلویزیون درباره‌ی غیبت این روزهایش و گذر از روز‌های ابتلایش به کرونا توضیحاتی را مطرح کرد و در بخشی از اظهاراتش در صفحه شخصی اش این چنین آورده است:

 

«با وجود رعایت پروتکل ناباورانه مبتلا شدم رفتم در دنیای عجیب و پر از ترس کرونا …. آخ که نگم براتون دلتااااا هیچ وقت فکر نمی‌کردم اون موقع‌ها که ریاضی حل می‌کردم Δδ دلتا قرار است با من چه کند.

 

«امروز پانزدهمین روزم رو میگذرونم نبرد صبح تا شب و شب تا صبح و لحظه‌های سختی که فقط خدا میدونه و خود کرونا دلتا و خودم و مدافعین سلامت که من اعتقاد دارم باید بگیم فرشتگان روی زمین هستند، قادر نیستم در جملات توصیف کنم چقدر سخت بود، اما سعی می‌کنم با قدرت عبور کنم. شاید در آینده نزدیک که به امید خدا از این بیماری سخت یا بهتر بگم آزمایش دشوار عبور کردم، حرف‌های زیادی براتون داشته باشم.»

 

این مجری برنامه‌های کودک سپس یادآور شده است: «باور کنید تا قبل از این بیماری نمی‌توانستم درک کنم که پزشکان و پرستاران این روز‌ها در چه وضعیت سخت و عجیبی دارن روز‌ها و شب‌های پر التهاب و سخت رو می‌گذرانند.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------