آخرین اخبار فرهنگی - هنری

دختر شایسته عربستان،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

عربستان برای اولین بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند

عربستان سعودی برای اولین بار در تاریخ این کشور در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت خواهد کرد. به گزارش انتخاب به نقل از…

واکنش اِبی به حواشی کنسرت جنجالی‌اش



اِبی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

ابراهیم حامدی ملقب به اِبی در یک پست اینستاگرامی به حواشی پیش آمده درباره کنسرت اجرا شده در ارمنستان پاسخ داد.

 

وی نوشت: 

خب دیگه وقتش رسیده که پاسخ این حواشی و هجمه های وارده بعد از کنسرت ارمنستان رو بدیم...

 

البته که این هجمه ها و حاشیه ها برای من و تیم مدیریتی من تا حدودی قابل پیش بینی و عادی بود، مخصوصا بعد از کنسرت با شكوه و موفق استانبول که برگزار کردیم، اما دوست دارم نکاتی رو برای شما مهربانان بازگو کنم:

 

متاسفانه بصورت عمدی یا سهوی بعد از ورود ما به ایروان مشکلاتی روبرومون قرار گرفت که از کنترل ما خارج بود،ساعاتی قبل از شروع برنامه اعلام کردند که میکسر اصلی ما از گمرگ این کشور ترخیص نشده، و نخواهد شد! و خب طبیعتا دوستان حرفه ای من به خوبی میدانند وقتی همچین مشکلی پیش بیاید چقدر کار برای خواننده سخت خواهد شد و چه فشاری به صدای خواننده وارد خواهد شد.

 

تا جایی مشکل حاد شد که حتی تصمیم به لغو برنامه هم گرفتیم چون واقعا امکان پذیر نبود، اما به لطف تیم حرفه ای که همراهم هستند قرار شد با دستگاه دیگری ( نه به اون قدرت) برنامه را پیش ببریم تا شرمنده شما نشیم.

 

برنامه شروع شد، همه چیز داشت به خوبی پیش میرفت وهمگی از برنامه لذت میبردیم، بخصوص خود من، تا اینکه رسیدیم به آهنگ آخر..."سبد سبد" که اون اتفاق رخ داد، درست در لحظات پایانی کنسرت به مدت چند ثانیه از آخرین آهنگی که بعد از 2 ساعت اجرای پر فراز و نشیب در حال خوندنش بودم، برای لحظاتی ارتباط من با صدای بند قطع شد و متاسفانه کنترل آهنگ از دست رفت و اون مشکلات بوجود آمد و عده ای از دوستان هم لطف داشتند همین قسمت رو وایرال کردند، و با قصد و نیت های مشخص به من و همراهانم تاختند، که فدای سر تک تک شما 

 

وقتی تکه های این پازل رو در کنار هم قرار بدید متوجه میشید که این همه موج سازی بی دلیل نمیتونست باشه!

در اینجا دوست دارم به تمامی اشخاصی که به هر طریقی از این فرصت استفاده و یا بهتره بگم سوء استفاده کردند تا رابطه بین من و شما رو خراب کنند اعلام کنم: ارتباط محکمی که بین من و هوادارانم در این سال ها شکل گرفته، هرگز! با چنین دسیسه های پوچی خراب نخواهد شد!

 

نه با شیطنت برخی از دوستان هنرمند، نه با خبرگزاری های تلویزیونی و نه با روزنامه هایی که به دفعات موضع خودشون رو نسبت به من و مردم عزیز کشورم نشون دادند. این ارتباط دلی و دو طرفه من و هوادارانم به این آسونی ها خراب شدنی نیست و خودتون رو خسته نکنید!

 

دوستتون دارم و یکبار دیگه تشکر میکنم بابت تمام لطف و محبتی که این سالها به من داشتید. تشکر ویژه ای هم میکنم از تمام همکاران و دوستان هنرمندم که این روز ها با پیام های پر مهر خودشون از من حمایت کردن برای تک تکتون آرزوی بهترین ها رو میکنم.

 

اِبی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------