ترس غیرممکن شهاب حسینی!



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,شهاب حسینی

اوایل امسال وقتی اعلام شد فیلم جدید سعید روستایی- کارگردان جوانی که اولین فیلمش ابد و یک روز- موفقیتی غیرمنتظره برایش به ارمغان آورده بود- با بازی پیمان معادی و شهاب حسینی جلوی دوربین خواهد رفت؛ خیلی‌ها به فرجام این همکاری خوشبین شدند. به ‌هرحال تغییر تیم بازیگری این فیلم می‌توانست نویدبخش تفاوت این فیلم با اولین فیلم کارگردان باشد. اما این اتفاق رخ نداد و شهاب حسینی از بازی در این فیلم انصراف داد تا دوباره همان تیم بازیگری ابد و یک روز، یعنی پیمان معادی و نوید محمدزاده ایفاگر نقش‌های اصلی این فیلم باشند.


حالا چندماه بعد از آن اتفاق که حداقل برای هواداران شهاب حسینی ناامیدکننده بود- و می‌توانست بعد از یک‌سال حضور در فیلم‌های کم‌سروصدا شهاب را روی بورس آورد- سیدجمال ساداتیان از دلیل حضورنیافتن شهاب حسینی در فیلم جدید سعید روستایی پرده برداشته است.


روز گذشته سیدجمال ساداتیان تهیه‌کننده متری شش‌ونیم گفت: «نقشی که قرار بود شهاب حسینی در این فیلم بازی کند، کاراکتر منفی بود و با توجه به ذهنیتی که مردم نسبت به کاراکترهای این بازیگر داشتند، بازی در این نقش کمی برایشان ناگوار بود. آقای حسینی فکر می‌کردند که این نقش در ذهن مخاطب نسبت به تصویری که از او دارد، تاثیر بگذارد. بنابراین دلایل این‌طوری داشتند که از فیلم جدا شدند.»


گفته‌های ساداتیان از همان لحظه انتشار در فضای مجازی پرسروصدا شد و خیلی‌ها آن را انتقام‌گیری این تهیه‌کننده از شهاب حسینی بابت کناره‌گیری‌اش از پروژه نامیدند. حقیقتش این صحبت‌ها شاید درباره بازیگری چون سیدجواد هاشمی یا حتی محمدرضا گلزار و مصطفی زمانی باورکردنی باشد؛ اما شهاب حسینی به‌ گواهی کارنامه‌اش تاکنون توجهی به مسائلی از این دست نداشته. مگر نه این‌که شهاب حسینی اولین سیمرغ بلورینش را برای بازی در فیلم سوپراستار، در نقشی نه‌چندان مثبت به‌ دست آورده؟ و اولین نامزدی سیمرغش را برای بازی در شمعی در باد آن‌هم در نقشی که مثبت نیست؟ آیا جز این است که درچندسال اخیر شهاب حسینی در سریال شهرزاد و فیلم‌های جدایی نادر از سیمین، فروشنده و برادرم خسرو بیش از بقیه کارهایش دیده شده؛ که در هیچ‌کدام هم ایفاگر نقش مثبت نبوده؟


اصلا بیایید نقش‌های شهاب حسینی را که مثبت نبوده‌اند، مرور کنیم: سریال‌های تب سرد و شهرزاد؛ و فیلم‌های رخساره، این زن حرف نمی‌زند، زهرعسل، شمعی در باد، رستگاری در هشت‌وبیست دقیقه، قتل آنلاین، سوپراستار، جدایی نادر از سیمین، آفریقا، دوران عاشقی و نقش‌های دیگری که احتمالا از خاطر گریخته.


نمی‌دانم اصل ماجرا چه بوده. به‌ هرحال ساداتیان هم نمی‌آید همین‌جوری برای خنک‌کردن دلش ادعایی چنین سست بکند. بی‌تردید ماجرایی دیگر در کار است. خود شهاب حسینی باید این موضوع را روشن کند. همین!

 

روزنامه شهروند

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------