آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

تکذیب شکایت خانواده همسر ریگی از فیلم آبیار/ سخت ولی دلچسب



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,تکذیب شکایت خانواده همسر ریگی از فیلم آبیار

در نشست «شبی که ماه کامل شد» درباره سختی های ساخت این فیلم‌ و تکذیب شکایت خانواده همسر ریگی صحبت شد.

به گزارش صبا،  نشست فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» که در آخرین سانس روز دوشنبه ۱۴بهمن ماه در پردیس سینمایی ملت نمایش داده شد با حضور عوامل فیلم برگزار شد.

نرگس آبیار در ابتدای نشست درباره انتخاب سوژه فیلم گفت: این موضوع سال ها مرا درگیر کرده بود و آن را دنبال می کردم و پیگیر اخبار آن بودم تا اینکه سال گذشته سوژه به من پیشنهاد شد و پس از بررسی های لازم آن را پذیرفتم.

قاسمی نیز درباره سختی های ساخت «شبی که ماه کامل شد» گفت: این فیلم سختی های خودش را داشت. بخشی از آن در سیستان و بلوچستان فیلمبرداری شد  که  مردم این شهر خیلی به ما لطف داشتند. بخش عمده سختی ما در کشور پاکستان بود که به دلیل مشکلات امنیتی نتوانستیم با دولتشان همراه شویم.


گله مندی هایی وجود دارد که به دلیل جشن سینما نمی خواهم به آن اشاره کنم.

هوتن شکیبا درباره شانس دریافت سیمرغ در این دوره جشنواره توضیح داد: به دلیل شرایط کار در لوکیشن های زیاد  و خود کاراکتر که تغییرات زیادی در او صورت می گرفت سختی زیادی کشیدم. دروغ است که بگویم پیش بینی سیمرغ را نمی کنم زیرا واکنش های خوبی دریافت کرده ام ولی فعلا به آن فکر نمی کنم.

شبنم مقدمی نیز درباره ایفای نقش مادر گفت: خانم آبیار مجموعه ای از رفتار، دیالوگ و حرکت را از این نقش به من دادند. ممنونم که جسارتش را به من دادند. پس از دیدن فیلم‌ قلبم از جایش کنده شد.

فرشته صدرعرفایی نیز درباره نقش آفرینی متفاوت خود در این فیلم توضیح داد: خانم آبیار این نقش را به زیبایی نوشتند و آقای عبادی با طراحی گریم فوق العاده به درآمدن نقش کمک کردند. این شانس را داشتم که ۲ هفته قبل از فیلمبرداری به چابهار بروم و با مردم آنجا مراوده داشته باشم.

پدرام شریفی نیز درباره نقش متفاوت خود گفت: شهاب با سایر کارهای من فرق می کرد و نتیجه کار را که می بینم خوشحالم در این کار هستم.

امیر رحیمیان بازیگر نقش ریگی در فیلم گفت: در برخورد اول این نقش را نمی فهمیدم و استرس داشتم که اگر کمی نقش بیرون بزند تمام زحمت های گروه از بین می رود. تلاش کردم به این نقش نزدیک شوم ولی نمی خواستم هیولایی بسازم از آن.

قاسمی در ارتباط با شکایت خانواده منصوریان همسر ریگی از فیلم نیز گفت: ما باخانواده منصوریان در ارتباط هستیم و قرار است ما را در نمایش ها همراهی کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------