آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

سلبریتی‌هایی که آنقدر که فکر می‌کنیم خوب نیستند!



در این مطلب قصد داریم با هم نگاهی به زندگی سلبریتی‌های مثبت هالیوود داشته باشیم و ببینیم این افراد که خودشان را آدم حسابی جلوه می‌دهند چه اشتباه‌هایی در زندگی انجام داده‌اند.

انصافاً باید اعتراف کرد در هیچ زمانی مانند اکنون سلبریتی‌ها در معرض توجه نبوده‌اند، شبکه‌‌های اجتماعی امکان ارتباط نزدیک هواداران و سلبریتی‌ها را فراهم کرده‌اند و سلبریتی‌ها نیز به لطف شبکه‌‌های اجتماعی توانسته‌اند هواداران بیشتری پیدا کنند و محبوبیت و نفوذ خود را تقویت کنند.

اما سلبریتی‌ها همانند سایر مخلوقات خدا اشتباه‌های زیادی دارند و بی‌عیب و نقص نیستند. از طرف دیگر به لطف پول و ثروتی بی حد و حسابی که در اختیار دارند اشتباهات و هوس‌بازی‌های زیادی دارند و گاهی اوقات حسابی آبروی خود را لکه‌دار می‌کنند.

در این بین بعضی از شخصیت‌های معروف نیز هستند که به عنوان سلبریتی‌های مثبت هالیوود شناخته می‌شوند و کمتر خبر ناخوشایندی از آنها می‌شنویم. این سلبریتی‌ها سعی دارند تا همیشه حفظ ظاهر کنند و انسان‌های خوب و شایسته‌ای جلوه کنند اما همین سلبریتی‌هایی که فکر می‌کنیم یکپارچه آقا و خانم هستند و اشکالی در اخلاق و رفتارشان ندارند در زندگی خود اشتباه‌های زیادی انجام داده‌اند که بیشتر ما از آنها بی‌خبریم.

به همین منظور در ادامه قصد داریم با هم نگاهی به زندگی سلبریتی‌های مثبت هالیوود داشته باشیم و ببینیم این افراد که خودشان را آدم حسابی جلوه می‌دهند چه اشتباه‌هایی در زندگی انجام داده‌اند.

تام هنکس

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سلبریتی


امکان ندارد جایی از سلبریتی‌های خوشنام و باآبروی هالیوود سخنی به میان بیاید و حرفی از تام هنکس نشنویم. تام هنکس به لحاظ استعداد و هنرپیشگی، بازیگر بسیار شناخته‌ شده‌ای است و جایزه اسکار را نیز در کارنامه‌اش دارد. از طرف دیگر او به‌عنوان یکی از بااخلاق‌ترین سلبریتی‌های هالیوود شناخته می‌شود و یک سلبریتی بسیار کم‌حاشیه و درست‌کار به‌نظر می‌رسد.

در این بین همین آقای خوش‌اخلاق و بامرام گذشته‌ای نه چندان پاک و تمیز دارد و خبرهای ضد و نقیضی از طلاق اولش به گوش می‌خورد. تام هنکس در سال ۱۹۸۸ زن اولش را طلاق داد و ریتا ویلسون را به همسری برگزید. طلاق اول تام هنکس حاشیه‌های زیادی داشت و دردسرهای زیادی برای همسرش درست کرد.

در آن زمان کار به‌جایی رسید که تام هنکس مدتی بعد رسما اعلام کرد مرد خوبی برای زن اولش نبوده و حتی نتوانست پدر خوبی برای دو فرزندش باشد اما این سلبریتی سرشناس گفته بود که گذشته‌ها گذشته و سعی دارد تا در آینده جبران مافات کند. در این از این طرف و آن طرف خبرهایی به گوش می‌رسد که ظاهراً تام هنکس در ازدواج دومش هم رابطه خوبی را ندارد و کشمکش‌هایی را در ازدواج با ریتا ویلسون تجربه می‌کند.

تام هنکس در همین زمینه به سی‌.‌بی‌.‌اس نیوز گفته بود که من سعی می‌کنم آدم خوبی باشم و تازمانی که کسی پا روی دم من نگذارد کاری به کسی ندارم، اما وای به حال کسی که با من درگیر شود، در آن زمان دیگر طاقتم طاق می‌شود دیگر رفتار خوبی نشان نخواهم داد.

با این حساب می‌توان گفت تام هنکس نیز آنچنان که به نظر می‌رسد سلبریتی خوشنام و بااخلاقی نیست و امیدواریم کسی پا روی دمش نگذارد.

الن دی‌جنرس

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سلبریتی


صحبت از یکی از سرشناس‌ترین مجری‌های هالیوود است، الن‌ دی‌جنرس در چند دهه اخیر ظاهری بسیار مثبت و موقر جلوی دوربین از خودش ارائه داده و کسی نیست که او را دوست نداشته باشد. اما از قرار معلوم این سکه روی دیگری نیز دارد و الن دوست‌داشتنی در پشت‌ دوربین خیلی هم آدم خوب و مثبتی نیست.


صحبت زیادی در خصوص رفتار الن دی‌جنرس در پشت دوربین مطرح نشده بود تا اینکه در نهایت کتی گریفین، بازیگر و نویسنده لب به سخن گشود و از رفتار ناشایست الن دی‌جنرس پرده برداشت.

کتی گریفین اولین بار در کتابش با نام Kathy Griffin's Celebrity Run-Ins از رفتار بد الن دی‌جنرس سخن گفت، این کتاب در سال ۲۰۱۶ منتشر شد و دو سال بعد در سال ۲۰۱۸ نیز در توری که برای یک برنامه کمدی ترتیب داده بود دوباره الن دی‌جنرس را مخاطب قرار داد از رفتار بد این سلبریتی گلایه کرد.

او گفت الن جی‌جنرس افرادی که او از آنها خوشش نمی‌آید را با الفاظ و لقب‌های زشت خطاب می‌کند و در زندگی شخصی آدم بسیار بد دهن و ناسزاگویی است. ناگفته نماند یک نویسنده که در سال ۲۰۰۱ برای برنامه الن‌شو، متن می‌نوشت از این سلبریتی‌ گله کرده بود و مدعی بود او با همکاران و مهمانان این برنامه رفتار بسیار ناپسندی دارد و آنها را آدم حساب نمی‌کند.

این نویسنده که خواسته بود نامش فاش نشود گفت الن دی‌جنرس تازمانی که متن‌های خوب و بامزه‌ای برای او نوشته شود رفتار خوبی با نویسنده‌ها دارد اما امان از روزی که یک متن خنده‌دار و بامزه نباشد، در چنین شرایطی الن دی‌جنرس دمار از روزگار نویسنده در می‌آورد.

دنیل ردکلیف

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سلبریتی


دنیل ردکلیف با عینک گرد و ظاهر معصومانه‌ای که در فیلم‌های هری پاتر از خود نشان داد توانست به سرعت به‌عنوان یکی از سلبریتی‌های خوشنام و موقر هالیوود جلوه کند اما چیزهایی در خصوص دنیل ردکلیف وجود دارد که بیشتر هواداران از آنها بی‌خبر هستند.

جالب است بدانید ردکلیف در مصاحبه‌ای با سی‌.‌بی‌.‌اس نیوز مدعی شد که هرگز سر صحنه فیلم‌برداری الکل مصرف نکرده است اما دفعات زیادی بوده که قبل از فیلم‌برداری نوشیدنی‌های الکلی مصرف کرده باشد. او شخصاً اعتراف کرد روزی نیست که بدون الکل سر کند و بیشتر شب‌ها با حالتی نامتعادل به بستر می‌رود.

هری پاتر دنیای سینما در خصوص این عادت ناپسندی که دارد اظهار ندامت کرد و مدعی شد زمانی که الکل مصرف می‌کند حالش از این رو به آن رو می‌شود و از زمین و آسمان اشکال‌تراشی می‌کند.

دنیل ردکلیف سلبریتی گوشه‌نشین و منزوی است و از بیست سالگی گوشه عزلت انتخاب کرده و کمتر ترجیح می‌دهد با دوستانش بیرون برود، این سلبریتی پرآوازه که در سال ۲۰۱۵ ستاره خودش را در خیابان هالیوود که هنرپیشه‌ها در آن ستاره دارند بدست آورد مدعی شد او آدم مؤدب و خوش‌مشربی بوده است اما این روزها دیگر چنین رفتاری ندارد و به دنبال راه مناسبی است تا دوباره زندگی بهتر گذشته‌اش را تجربه کند.

بونو

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سلبریتی


پاول دیوید هیوسن ستاره گروه راک یوتو (U2) است و در صحنه‌‌های موسیقی او را با نام هنری بونو می‌شناسیم. بونو کارنامه بسیار درخشانی به لحاظ اخلاق و رفتار دارد و فرد انسان‌دوستی است. در این زمینه می‌توان به تلاش‌های این خواننده ایرلندی تبار برای ایجاد صلح میان ایرلند شمالی و جنوبی اشاره کرد. خرید و ارسال دارو برای بیماران متبلا به ایدز در آفریقا نیز یکی دیگر از اعمال انسان‌دوستانه بونو است این موارد باعث شد تا در چندین سال نام بونو را در فهرست نامزدهای جایزه صلح نوبل شاهد باشیم. اما این سکه روی دیگری نیز دارد و بونو رفتار ناپسند زیادی در زندگی‌اش دارد.

بونو که تاکنون به بیشتر از ۴۰ مؤسسه خیرخواهانه کمک کرده است سابقه بسیار بدی در فرار از مالیات دارد. در سال ۲۰۱۱ گزارش‌های زیادی در انگلستان منتشر شد که گروه یوتو قصد داشته تا میلیون‌ها دلار پول را به حساب‌های کشورهای دیگر منتقل کند تا از این طریق از زیر بار پرداخت مالیات خلاص شود.

گفته می‌شود یوتو ضرب‌المثل چراغی که به خانه روا است به مسجد حرام است را اصلاً رعایت نمی‌کند و حتی حاضر به پرداخت مالیاتی که سود آن به ایرلند می‌رسد نیز نمی‌باشد، به عبارت دیگر او ترجیح می‌دهد تا پول‌هایش در کشورهای دیگر خرج شوند اما به ایرلند که کشور زادگاهش است نرسد.

از طرف دیگر در سال ۲۰۱۸ مدیران یکی از موسسه‌های خیریه‌ای که تحت نظر بونو در آفریقا فعالیت می‌کردند به اتهام‌های مختلفی محکوم شدند و هواداران بونو را به دلیل عدم نظارت به موسسه‌ای که او ایجاد کرده بود متهم نمودند. قضیه به اندازه‌ای بالا گرفت که بونو مجبور شد شخصاً بابت این رفتار عذرخواهی کند.

مگان مارکل

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سلبریتی


دوشس ساسکس، عروس خاندان سلطنتی بریتانیا که دل پرنس هری را برد و با او ازدواج کرد به‌عنوان ید طولایی در انجام امور خیریه دارد و به‌عنوان شخصیت انسان‌دوست و خیرخواهی شناخته می‌شود. مگان مارکل برای اینکه خودش را در نظر افکار عمومی خوب و موقر جلوه دهد از آشنایان و فامیل‌اش خواست تا به جای اینکه به او هدیه عروسی بدهند، پول این هدیه را به انجمن‌های خیریه اهدا کنند.

اما رفتار مگان مارکل هرگز از دید تیزبین رسانه‌ها و مردم آگاه مخفی نمانده است و بسیاری بر این باور هستند که مگان قلب پاک و رئوفی ندارد و اگر کارهای خیریه انجام می‌دهند تنها به این دلیل است که می‌خواهد خودش را در نظر مردم خوب و موجه جلوه دهد.

این عوام‌ فریبی‌های مگان مارکل به اندازه‌ای ادامه پیدا کرد که سامانتا مارکل، خواهر ناتنی مگان، نتوانست این رفتار را تحمل کند و به رسانه‌ها گفت خواهر کوچک‌ترش علاقه زیادی به جلب نظر در اذهان عمومی دارد و از زمانی که کودک بود همیشه به این فکر می‌کرد که در بزرگسالی عروس خاندان سلطنتی شود و به عنوان یک پرنسس همیشه در راس نگاه‌‌های مردم و رسانه‌ها باشد. به همین دلیل است که مگان مارکل پس از ازدواج بار پرنس هری باز هم به رفتار عوام‌فریبانه خود ادامه می‌دهد و با انجام امور خیرخواهانه سعی می‌کند جای بیشتری در دل مردم باز کند.

مت دیمون

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سلبریتی


مت دیمون را حسابی می‌شناسیم و از فیلم‌هایش لذت برده‌ایم، این سلبریتی در کنار ظاهر جذاب و مردانه اش، دل صافی دارد و توانسته‌ است به یکی از مهربان‌ترین سلبریتی‌های هالیوود تبدیل شود. اخلاق و رفتار خوب مت دیمون به اندازه‌ای تأثیرگذار بود که حتی دیگر سلبریتی‌ها نیز از او تعریف می‌کنند. در این زمینه می‌‌توان به تعریف و تمجید‌های امیلی بلانت اشاره کرد که در جایی گفته بود مت دیمون مهربان‌ترین انسانی است که او در عمرش دیده‌ است.

اما از قرار معلوم مت دیمون حواسش به گفته‌هایش نیست و هر از گاهی صحبت‌های او با رسانه‌ها جنجال ایجاد می‌کند. مت دیمون نظرهای مختلفی در خصوص سایر سلبریتی‌ها دارد و در صحبت‌هایش با رسانه‌ها با نگاه انتقادی در مورد همکارانش صحبت می‌کند. این امر بعضی مواقع به اندازه‌ای بالا می‌گیرد که دیمون تحت تأثیر رسانه‌ها مجبور می‌شود بابت حرف‌هایی که گفته عذرخواهی کند.

به این ترتیب می‌توان گفت مت دیمون اگر از حالا به بعد حواسش به حرف‌هایی که می‌زند باشد و نگاه تند منتقدانه‌اش را نسبت به سایرین کنار بگذارد، بیشتر در دل‌ هواداران جا باز خواهد کرد.

لبران جیمز

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سلبریتی


لبران جیمز با ۲۰۳ سانتی‌متر قد به عنوان یکی از بلند بالاترین ورزشکارهای آمریکا شناخته می‌شود و از قرار معلوم اخلاقش همانند قدش خوب و پسندیده است. لبران جیمز نه تنها ورزشکار خوبی در میدان بسکتبال است بلکه در زندگی شخصی و خانوادگی نیز مرد بسیار خوانواده‌دوستی است.

لبران جیمز به اندازه‌ای با اخلاق است که پس از رسیدن به شهرت، از تمامی افرادی که در دروان کودکی و نوجوانی آنها را به هر نوع آزرده بود عذرخواهی کرد و مدعی شد در طول زندگی سعی دارد تا همیشه دل مردم را بدست بیاورد.

تا اینجای کار از خوبی‌های لبران جیمز برای شما گفتیم اما بد نیست بدانید لبران جیمز نیز همانند سایر سلبریتی‌ها حاشیه‌های مختلفی داشته است. در این زمینه می‌توان به رابطه لبران و شارون رید (Sharon Reed)، یکی از خبرنگاران میامی اشاره کرد. از قرار معلوم شارون از لبران بچه‌دار شده اما لبران از این فرزند حمایت نمی‌کند.

شایعه دیگری نیز از رابطه لبران جیمز و بیانسه حکایت دارد که چیزی در این زمینه اثبات نشده و فقط در حد حدس و گمان باقی‌مانده است. افرادی که شایعه رابطه لبران جیمز و بیانسه را باور دارند دلیل خود برای این شایعه را عدم حضور بیانسه در مراسم ازدواج لبران می‌دانند.

رایان گاسلینگ

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سلبریتی


رایان کارنامه بسیار درخشانی در هالیوود دارد و به لحاظ هنری به دستاوردهای چشمگیری رسیده است، رایان که جایزه اسکار را در کارنامه‌اش دارد در اذهان عمومی فردی انسان‌دوست به‌نظر می‌رسد و در سال ۲۰۱۱ زمانی که در خیابان دو نفر با هم درگیر شده بودند وارد ماجرا شد و این دونفر را از هم جدا کرد و آشتی داد. گفته می‌شود مدتی پیش نیز رایان گاسلینگ شخصاً جان یک انسان را از مرگ حتمی نجات داده است.

در این بین ازقرار معلوم رایان به‌اندازه‌ای که در دنیای هالیوود معروف است در زندگی شخصی اعتبار ندارد و رفتار ناپسند او همه را به تنگ آورده است.

اگر زندگی رایان گاسلینگ را دنبال کرده باشید حتماً به خاطر دارید که در سال ۲۰۰۲ او رابطه‌ای صمیمی و عمیق با ساندرا بولاک برقرار کرد، مدتی بعد نیز پس از بازی در فیلم «دفترچه خاطرات»، با ریچل مک‌آدامز، بازیگر نقش اول این فیلم وارد رابطه شد.

این‌گونه که پیداست آتش عشق رایان گاسلینگ خاموش‌شدنی نیست و پس از بازی در فیلم «لا لا لند» عاشق اما استون، هنرپیشه نقش اول این فیلم شده است. رایان گاسلینگ تاجایی که امکان دارد سعی می‌کند روابط خود را از چشم رسانه‌ها و پاپاراتزی‌ها دور نگه دارد به همین دلیل نیز تأکید می‌کند که هیچ چیزی بین او و اما استون در جریان نیست اما با توجه به سابقه‌ای که از رایان سراغ داریم نمی‌توان به‌راحتی چنین شایعه‌ای را تکذیب کرد.

دواین جانسون

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سلبریتی


راک دنیای سینما این روزها به یکی از پول‌ساز‌ترین سلبریتی‌های هالیوود تبدیل شده و فیلم‌های The Fate of the Furious و Jumanji: Welcome To the Junge در سال ۲۰۱۷ بیشتر از ۲ میلیارد دلار در سطح جهانی فروش کرد. این امر باعث شد تا دواین جانسون قسمت زیادی از درآمد خود را صرف امور خیریه کند و دل هواداران را بدست بیاورد.

چنین رفتارهایی باعث شد تا هواداران دواین جانسون را به‌عنوان سلبریتی انسان‌دوستی که همیشه قلبش نگران سایر انسان‌هاست بشناسند اما قضیه به همین سادگی‌ها هم نیست و گفته می‌شود دواین جانسون و وین دیزل مشکلات زیادی در صحنه فیلم‌برداری آخرین نسخه از فیلم سریع و خشن داشته‌اند.

این‌گونه که پیداست دواین جانسون در فیلم‌برداری‌ها دخالت زیادی در اموری که به او مربوط نیست دارد و اصرار زیادی داشته تا قسمت‌های زیادی از فیلم‌نامه نسخه جدید فیلم جومانجی تغییر کند.

اگر دواین جانسون را بشناسید حتماً به خوبی می‌دانید که او با نام ورزشی راک در دنیای مسابقات کشتی‌‌کج به محبوبیت رسید و راه خودش را به هالیوود باز کرد، از قرار معلوم راک در زمانی که در مسابقه‌‌های کشتی‌کج حضور داشته نیز نسبت به خانم‌هایی که در این مسابقات شرکت می‌کنند همیشه نگاه تحقیرانه‌ای داشته و به آنها بد و بیراه می‌گفته است.

به هر ترتیب محبوبیت دواین جانسون روز به روز در حال افزایش است و این سلبریتی خوش قد و قامت به لطف شبکه‌های اجتماعی توانسته است دل میلیون‌ها نفر هوادار را بدست بیارود، جالب است بدانید محبوبیت دواین جانسون به اندازه‌ای است که گفته می‌شود شاید روزی به پشتوانه این همه هوادار به سرش بزند تا در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نامزد شود.

در این قسمت به پایان فهرست سلبریتی‌هایی رسیدیم که آنقدر هم که فکر می‌کردیم بی عیب و نقص نیستند. در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم نکته‌ای دارید که به این مطلب اضافه کنید، در قسمت نظرات ما و سایر کاربران را در جریان نظرهای مفید خود قرار دهید.

 

برترین ها

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------