آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

مطمئنم حواشی پیش آمده برای ستاره اسکندری بزودی به فردی دیگر منتقل می شود!



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,فاطمه گودرزی

بازیگر فیلم های سینمایی از جمله «خانه خلوت»، «غزال»، «داش آکل» و «سایه»، درباره حواشی اخیری که برای ستاره اسکندری به وجود آمده صحبت کرد.

فاطمه گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت وگو با بانی فیلم با اشاره به جو زردی که در فضای مجازی حاکم است، اتفاقات اخیر درباره ستاره اسکندری را بی ارتباط به این موضوع ندانست و اظهار داشت: متأسفانه بخش عمده محتوای برخی از صفحه های اینستاگرام را مطالب زرد تشکیل می دهند. حال اگر در این میان پای یک بازیگر هم در میان باشد که طبیعتاً جنجال آن بیشتر خواهد شد. ضمن اینکه برخی سرک کشیدن در زندگی خصوصی هنرمندان را نیز دوست دارند.

وی افزود: به عنوان مثال بسیاری تصور می کنند همه بازیگران از یک زندگی مرفه و لاکچری برخوردارند و هیچ مشکلی ندارند. در صورتی که من بسیاری از همکارانم را می شناسم که اجاره نشین هستند و حتی از پس مخارج اولیه زندگی شان نیز برنمی آیند. در واقع همین تصور غلط باعث شده تا برخی نسبت به مسائل خصوصی هنرمندان کنجکاوی بیشتری نشان دهند.

این بازیگر در ادامه گفت: هنرمندان در داخل کشور قوانین را به طور کامل رعایت می کنند؛ پس طبیعی است وقتی شما به کشور دیگری می روید براساس عقیده تان و قوانین آن کشور لباس بپوشید و هیچکس نیز نمی تواند در این مورد به شما امر و نهی کند. حال اینکه عده ای می گویند خانم اسکندری در داخل کشور از حجاب دفاع کرده من آن را نشنیده ام و اطلاعی نیز از آن ندارم. تنها مسئله ای که از آن مطمئن هستم این است که حواشی پیش آمده برای ستاره اسکندری ظرف چند روز آینده به فردی دیگر منتقل می شود و متأسفانه برخی از مردم نیز همراه با این موج پیش می روند.

این هنرمند در پایان درباره راهکار خود نسبت به جلوگیری از بروز چنین اتفاقاتی گفت: متأسفانه وقتی در اینستاگرام چنین مطالب و ویدئوهایی به اصطلاح لایک می خورد، به این معنی است که مردم نیز مشتاق تماشای چنین حاشیه هایی هستند. به نظرم تنها راهکاری که می توان درباره این معضل پیشنهاد داد، این است که همه سرشان در لاک خودشان باشد. مطمئن باشید در صورت تحقق چنین اتفاقی ظرف یک ماه همه چیز به روال عادی خود برمی گردد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------