آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت

«لوران کانته» فیلمساز فرانسوی که با فیلم «کلاس» در سال ۲۰۰۸ برنده نخل طلای کن شد، در سن ۶۳ سالگی درگذشت. به گزارش ایسنا،‌…

تبدیل سوپرمن به شرلوک هلمز!



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری, تبدیل سوپرمن به شرلوک هلمز!

ستاره فیلم «مأموریت: غیرممکن–فال‌اوت» Mission: Impossible Fallout و بازیگر نقش سوپرمن در فیلم «بتمن در مقابل سوپرمن: طلوع عدالت» Batman v Superman: Dawn of Justice قرار است در نقش کارآگاه معروف انگلیسی ظاهر شود.

به گزارش بانی فیلم به نقل از ددلاین، هنری کویل بازیگر ۳۶ ساله انگلیسی قرار است در فیلم اِنولا هولمز  Enola Holmes نقش شرلوک هلمز را ایفا کند. فیلمی محصول کمپانی Legendary Entertainment که او در آن نقش شرلوک هلمز برادر شخصیت اصلی فیلم، اِنولا را بازی خواهد کرد.

نقش اِنولا را نیز میلی بابی براون ستاره سریال چیزهای عجیب Stranger Things به عهده دارد. هلنا بونهام کارتر دیگر بازیگری است که حضور او در این فیلم قطعی شده و نقش خانم هلمز، مادر اِنولا و شرلوک را دارد.

فیلم اقتباسی از سری کتاب های رازآلود «معماهای اِنولا هلمز» Enola Holmes Mysteries نوشته نانسی اسپرینگر است که نخستین بار سال ۲۰۰۶ منتشر شدند.

این سری داستان ها قصه یک کارآگاه نوجوان به نام اِنولا هولمز هستند و در این فیلم اِنولا به پرونده نوجوانی گمشده رسیدگی می کند که پدرش به قتل رسیده است.

فیلمنامه را جک ثورن می نویسد و هری بردبیر الین درام معمایی را کارگردانی خواهد کرد و پیش بینی می شود فیلم در سال ۲۰۲۰ اکران شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------